نیمار: این یک بازی ویژه برای من، مسی و راموس است – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814403 |
17 مارس 1400 ساعت 21:18 |
1,296 بازدید |

0
نظرات

بازی در برنابئو همیشه خاص است

نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن می گوید هدف آنها رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی است.

به گزارش “ورزش سه”، فردا شب شاهد حساس ترین بازی برگشت مرحله یک هشتم فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهیم بود. جایی که پاری سن ژرمن در سانتیاگو برنابئو میزبان رئال مادرید خواهد بود و در این دیدار با یک گل برد، امید زیادی برای صعود وجود دارد. اما رئال قطعا برای پیروزی در خانه شوت می زند و پاری سن ژرمن را حذف می کند.

نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در نشست خبری پیش از بازی رئال مادرید گفت: صددرصد احساس خوبی دارم. مصدومیت سخت بود، اما از نظر روحی و جسمی 100 درصد آماده هستم تا به تیم کمک کنم، به هم تیمی هایم کمک کنم و یک بازی عالی انجام دهم!

از کمک به پاری سن ژرمن احساس خوبی دارم. آماده بازی در روز چهارشنبه هستیم. تیم بسیار قدرتمندی در پیش داریم و بازیکنان باکیفیتی در آن حضور دارند. ما تسلیم نمی شویم و پنهان نمی شویم. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در این دیدار پیروز شویم. چهارشنبه باید با هم حمله کنیم و دفاع کنیم. اینها چیزهایی هستند که اگر با هم انجام دهیم می توانند به ما کمک کنند. قهرمان لیگ قهرمانان شود. اگر با هم بازی کنیم می توانیم در هر بازی پیروز شویم. ما برتر هستیم زیرا در بازی اول 1-0 پیروز شدیم. اما ما باید به پیروزی فکر کنیم و بهتر از بازی در پاریس بازی کنیم!

نیمار ادامه داد: “این یک بازی ویژه برای من و لیونل مسی است زیرا در بارسا بازی کردیم. همچنین برای راموس که با ما و اینجا در خانه است. ما انگیزه داریم، می خواهیم فردا خوب بازی کنیم و برای پاری سن ژرمن تاریخ سازی کنیم.”

غیبت کاسمیرو و مندی“این آسان نخواهد بود زیرا بازیکنان با کیفیت زیادی در رئال مادرید وجود دارند. برای من کاسمیرو بهترین بازیکن در پست خود است اما ما نیاز داریم که بازی کنیم، بازی را ببریم و بهترین کار را انجام دهیم. بازیکنان زیادی وجود دارند.” من سانتیاگو برنابئو را دارم، گل زدم، پاس گل دادم. خاطرات خوب از “مسابقه اینجا همیشه خاص است.”

فینال در فرانسه: ما یک تیم بزرگ، یک تیم با کیفیت و یک تیم بزرگ داریم. فینال در پاریس است و برای ما باورنکردنی است. این باعث می شود که ما بیش از هر زمان دیگری بخواهیم به فینال برسیم.”

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما