گزارش پنج سال کمدی: 4.5 میلیون محصول توسط بیش از 200000 زن

[ad_1]

شبکه اجتماعی کمدی به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیس خود با انتشار گزارشی از بارگذاری ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار مطلب توسط بیش از ۲۳۲ هزار کاربر زن در این پلتفرم خبر داد. به گفته مدیر توسعه کسب و کار Comeda، آپلود این تعداد آیتم یک رکورد در بین پلتفرم های خاورمیانه است.

کمدا یک بستر اجتماعی است که اولویت اصلی آن توانمندسازی زنان در جامعه است. مردم می توانند لباس، کتاب، تزئینات، لوازم التحریر و غیره را در این پلتفرم به سایر کاربران بفروشند. می تواند محصولات اضافی را بفروشد.

کمدی تابستان 2016 در اردیبهشت 1399 راه اندازی شد و توانست از دیجی کالا سرمایه جذب کند. اکنون این ابتکار به بیش از یک میلیون و دویست هزار کاربر رسیده است. سودا بشیری مدیر توسعه تجارت کمدا گفت:

“ما تا به امروز در کمدی هستیم 232 هزار زن ما به آنها کمک کردیم تا پلتفرمی داشته باشند که بتوانند محصولات خود را بفروشند. این خانم ها تمام شده اند چهار میلیون و 500 هزار واحد آنها کمدی را روی پلتفرم آپلود کردند. ما رکورد تعداد بارگذاری در پلتفرم های خاورمیانه را داریم. تمام تلاش ما این بود که فضایی پویا در این بستر ایجاد کنیم تا تعادل بین عرضه و تقاضا به درستی متعادل شود و زنان مستقل بتوانند به رویدادهای کمدی به عنوان منبع درآمد کافی نگاه کنند.

تعداد آیتم های کمدی

همانطور که در کلوپ های کمدی دیده می شود، کمدی تاکید زیادی بر فرهنگ سازمانی فراگیر و متنوع دارد. این شمول و تنوع در فرآیند استخدام نیز وجود داشت که به نوبه خود به همکاران در سراسر پلت فرم کمک کرد. 13 شهر افراد مختلف مانند تهران، کرج، کوم، کرمان، اصفهان، کرمانشاه باید دور هم جمع شوند و مطمئن شوند که کمد محیطی مناسب برای بانوان است. محیطی که می توانند تجارت کنند، کسب درآمد کنند یا نیازها، محصولات و خدمات روزانه خود را برآورده کنند.

تیم کمدی

بشیری با توجه به این فراگیری و تنوع در طنز، گفت: این شبکه اجتماعی از سال 95 سعی در ایجاد فرصت های رشد و توسعه در شهرهای خارج از پایتخت به ویژه شیراز داشته است.

«تیم 56 نفره کمدین های شهرهای مختلف در تلاش هستند تا تجربه ای جدید خلق کنند و مدل معاملاتی جدیدی خلق کنند. این تیم در تلاش است تا با ارائه خدمات راحت، ویژگی‌های متنوعی را به کاربران خود ارائه دهد تا اعضا بتوانند افراد و سلیقه‌هایی را پیدا کنند که مناسب آنهاست، ارتباط برقرار کنند و با یکدیگر تجارت کنند.

این تیم بر این باور است که چرخ اقتصادی هر جامعه ای با حضور زنان بهتر است، بنابراین تلاش می کند خود را به عنوان یک رهبر بازار معرفی کند. چنین زنانی با استفاده از هنر، خلاقیت، هوش عاطفی و اقتصادی خود می توانند درآمد کسب کنند، استقلال مالی و زندگی داشته باشند.

توزیع کاربران کمدی

طبق آمار اکثر فروشندگان و خریداران زندگی در کمد تهران دارد. کاربرانی از شهرهای اصفهان، شیراز و مشهد نیز با بیشترین خرید و فروش کمدی با اختلاف زیادی نسبت به تهران در رتبه های بعدی قرار دارند.

کامدا در پایان گزارش خود تاکید می کند که برای ایجاد منفعت مالی برای جامعه زنان تلاش می کند و به هر زن این فرصت را می دهد تا بدون وابستگی مالی به دیگری به آرزوی خود جامه عمل بپوشاند.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما