هدف بعدی ارلینگ هالند بالاخره تعیین شد – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812745 |
08 مرداد 1400 شهریور 10:55 |
23,895 بازدید |

0
نظرات

ستاره نروژی در میان ثروتمندان;

به نظر می رسد منچسترسیتی بیشترین شانس را برای جذب ارلینگ هالند، مهاجم نروژی دورتموند دارد.

بسیاری از باشگاه های بزرگ مانند پاری سن ژرمن، چلسی، منچستریونایتد، رئال مادرید و بارسلونا به ارلینگ هالند ستاره 21 ساله دورتموند علاقه مند هستند. با این حال بیلد امروز در خبری مدعی شد که تمایل ارلینگ هالند برای حضور در لیگ برتر ممکن است منجر به انتقال این بازیکن به منچسترسیتی شود و باشگاه متمول انگلیسی فاصله زیادی با نهایی شدن این انتقال ندارد.

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، پس از ناکامی در جذب هری کین از تاتنهام در تابستان گذشته، مشتاق جذب یک مهاجم جدید است و ارلینگ هالند بهترین گزینه باشگاه اسپانیایی است. اگرچه سیتی در حال حاضر گابریل ژسوس را در خط حمله دارد، سیتی در این فصل اغلب بدون مهاجم کلاسیک و با شماره 9 جعلی بازی کرده است.

با وجود این شرایط سیتی در این هفته در لیگ برتر 64 گل به ثمر رسانده است و تنها لیورپول از این نظر پیش است. اما با اضافه شدن یک بازیکن باکیفیت ارلینگ هلند، سیتی می تواند گام بلندی در راه رسیدن به اهداف خود، به ویژه موفقیت در لیگ قهرمانان بردارد.

رئال مادرید روی خرید کیلیان امباپه متمرکز است و همانطور که خوان لاپورتا دیروز اعتراف کرد بارسلونا در موقعیتی برای جذب ارلینگ هلند نیست. این بازیکن می خواهد در تیم جدیدش پروژه را هدایت کند و مهم ترین بازیکن خط حمله به حساب می آید، بنابراین انتقال به پاریس در ذهنش نیست.

تیم هلندی فصل آینده مشخص می شود اما منچسترسیتی در حال حاضر بیشترین شانس را برای خرید ستاره نروژی دارد. ارلینگ هالند از زمان پیوستن به دورتموند در ژانویه 2020، 80 گل در 79 بازی برای این باشگاه به ثمر رسانده و در بهترین فرم قرار دارد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما