از هک کردن سیستم های امنیتی با دوربین Market-Zomit خودداری کنید

[ad_1]

سال‌هاست که هکرها سیستم‌های امنیتی و نظارتی را هک می‌کنند و فیلم‌های ۲۴ ساعته محل کار و منازل را رصد می‌کنند. اما این پایان کار نیست و نقطه شروع سرقت یا اخاذی از اطلاعات شخصی افرادی است که اغلب مشکل ساز صاحبان دوربین هستند.

جالب اینجاست که برای هک دوربین مداربسته نیازی نیست که یک هکر حرفه ای باشید. اما با دانستن چند نکته، می توانید به راحتی اکثر سیستم های امنیتی را هک کنید. بنابراین، “چگونه می توانیم از سیستم امنیتی خود در برابر این جوجه های آماتور محافظت کنیم؟” ممکن است تعجب کنید.

دوربین مارکت با ارائه نکاتی در مورد نگهداری دوربین مدار بسته برای جلوگیری از نفوذ شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

نفوذ برخی از دوربین های مداربسته هایک ویژن در سال 2017

در سال 2017 مشخص شد که نیمی از دوربین های هایک ویژن به دلیل خطای رمز عبور هک شده اند. در پی این خبر اعلام شد که تمامی دارندگان سیستم های امنیتی برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به سیستم های نرم افزاری این نکات را مد نظر قرار دهند.

راه های هک سیستم دوربین مداربسته هایک ویژن در رویداد Hack 2017

رمز عبور پیش فرض

یکی از ساده ترین راه ها داشتن یک آدرس IP به اضافه رمز عبور است. زیرا هنگام خرید رمز پیش فرض همه دوربین ها یکسان هستند. تجربه نشان داده است که بسیاری از افراد پس از خرید بدون هیچ تغییری از رمز عبور پیش فرض استفاده می کنند. با این حساب دیگر سیستم های امنیتی را می توان به راحتی با هک روتر مورد حمله قرار داد.

برای پیدا کردن شناسه سیستم امنیتی

در حالی که سایر شرکت های امنیتی محافظه کارتر بودند، واقعیت تکان دهنده این بود که در سال 2018 کاربران اعلام کردند که در فضای مجازی، با دسترسی به شناسه کاربری خود از طریق ایمیل و تلفن و نام کاربری در زمان خرید، کاربران را می توان با هر روشی برای بررسی شناسه کاربری قفل کرد. . سیستم امنیتی.

در پشتی یا مسیری برای فعالیت های مخرب در پس زمینه!

در علوم کامپیوتر، “درپشتی” راهی است که هکرها بدافزار خود را در سیستم نصب می کنند و راه خود را به سیستم پیدا می کنند. در رویداد 2017، هایک ویژن اعتراف کرد که سهل انگاری کرده است و کد در طول فرآیند تست دوربین حذف شده است.

احتمال نفوذ آن به سیستم امنیتی من چقدر است؟

علیرغم آنچه در مورد حفاظت از دوربین های امنیتی گفته شد، بارها دیده شده که افراد هک شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. به عنوان مثال، وب سایت insecam تصاویر دوربین های مداربسته خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند آنلاین آن را مشاهده کنند. این وب سایت توسط هکرها ایجاد شده است و با وارد کردن نام خیابان یا کشور خود می توانید به راحتی با لیست طولانی دوربین های هک شده روبرو شوید.

دوربین بازار

جلوگیری از هک دوربین مداربسته

هر سیستم نرم افزاری می تواند به خطر بیفتد. اما “چگونه می توانیم از Horking جلوگیری کنیم؟” در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر ابتدایی ترین نکات در نظر گرفته شود، احتمال هک شدن این سیستم نرم افزاری نزدیک به صفر خواهد بود. ابتدا باید مطمئن شوید که یک سیستم امنیتی اصلی از یک برند معتبر دارید. زیرا ضعف برخی از سیستم های امنیتی مانند هایک ویژن باعث هک شدن آن می شود. به عنوان مثال داهوا یکی از شرکت های با سابقه تولید سیستم های امنیتی است. این شرکت با سرمایه گذاری هنگفت بر روی دانش و فناوری خط تولید خود، نام خود را به عنوان یکی از معتبرترین برندهای جهان مطرح کرده است.

همچنین پس از خرید دوربین مداربسته متناسب با نیاز خود، انتخاب رمز عبور دو مرحله ای و محدود کردن دسترسی افراد به سیستم، می توانید با تغییر رمز دستگاه از هک نشدن سیستم امنیتی خود اطمینان حاصل کنید. به همین دلیل Market Camera خرید این دوربین را توصیه می کند. شما می توانید انجام دهید دوربین مداربسته داهوا از وب سایت دوربین مارکت.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما