هر آنچه باید در مورد سری Obi-Wan Kenobi بدانید

[ad_1]

ایوان مک گرگور قرار است در نقش اوبی وان کنوبی در مجموعه جدید جنگ ستارگان به کهکشان بازگردد. از میان تمام بازی‌های جنگ ستارگان، هیچ‌یک هیجان‌انگیزتر از سری Obi-Wan Kenobi نیست. این سری یکی از معدود بازی های جنگ ستارگان جدید است که به صورت انحصاری در دیزنی پلاس منتشر شده است. در این مقاله ویجیاتو به بررسی این سری از سیر تا پیاز می پردازیم. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد سریال “Obi-Wan Kenobi” بدانید آمده است. پس این تنها چیزی است که باید در مورد خود و مجموعه Obi-Wan Kenobi بدانید.

هر آنچه باید در مورد سری Obi-Wan Kenobi بدانید

تاریخ انتشار سریال

سریال «ابی وان کنوبی» در تاریخ 4 خرداد 1401 از دیزنی استریم پخش خواهد شد. در این سریال ایوان مک گرگور نقش اصلی را بازی می کند و نقش خود را به عنوان یک استاد جداگانه تکرار می کند. هیدن کریستنسن در نقش آناکین اسکای واکر به دنیای سینما بازخواهد گشت. داستان 10 سال پس از رویدادهای دراماتیک جنگ ستارگان: انتقام شهر آغاز می شود، جایی که اوبی وان کنوبی بزرگترین شکست خود را متحمل می شود – آناکین اسکای واکر (دارث ویدر)، بهترین دوست و شاگرد جدی او. کهکشان بازگشته است.

فرنچایز جنگ ستارگان به دنبال یک سال عالی در سال 2022 است و ما هم همینطور! از میان تمام بازی‌های جنگ ستارگان، هیچ‌یک هیجان‌انگیزتر از سری Obi-Wan Kenobi نیست. ایوان مک گرگور در نقشی جداگانه برمی‌گردد تا ببیند این شخصیت محبوب در دهه‌های بین جنگ ستارگان: قسمت‌های سوم و چهارم تاتو چه کرده است. هیدن کریستنسن نیز نقش دارث ویدر را بازی می کند. به احتمال زیاد این سریال دوئل سرنوشت ساز دیگری را بین دو دوست قدیمی به تصویر می کشد.

هر آنچه باید در مورد سری Obi-Wan Kenobi بدانید

موضوع اصلی سریال چیست؟

داستان رسمی سریال دیزنی به شرح زیر است: داستان 10 سال پس از رویدادهای دراماتیک جنگ ستارگان: انتقام ست، که در آن کنوبی بزرگترین شکست خود را متحمل شد: سقوط و فساد بهترین دوست و شاگرد جدی خود، آناکین اسکای واکر، آغاز می شود. لرد شیطانی ست دارث ویدر. بین اتفاقات «انتقام ست» اولین فیلم این مجموعه و «جنگ ستارگان: امید جدید» حدود 19 سال فاصله وجود دارد. بنابراین، سریال آینده دیزنی پلاس در حالی اتفاق می‌افتد که اوبی وان هنوز (احتمالاً) در یک خالکوبی پنهان شده است، و این قبل از اینکه لوک اسکای واکر از سرنوشت او مطلع شود.

به محض اینکه ایوان مک گرگور به عنوان یک اوبی وان کنوبی جوان وارد فیلم “تهدید شبح” شد، مشخص بود که او برای بازی در این نقش متولد شده است. خرد، شوخ طبعی و مهارت های جنگی شخصیت را به خوبی نشان می دهد. مک گرگور همچنین با آناکین اسکای واکر، هایدن کریستنسن شیمی بسیار خوبی داشت. اکنون، ده سال پس از مبارزه غم انگیز آنها برای انتقام از ست، این دو شخصیت دوباره در سریال اوبی وان کنوبی ظاهر می شوند. فقط فکر دیدن ملاقات این دو در نمایش فوق العاده هیجان انگیز است. اما حتی اگر همدیگر را قطع نکنند، باز هم دیدن دوباره کنوبی مک گرگور به ما حس خوبی می دهد.

هر آنچه باید در مورد سری Obi-Wan Kenobi بدانید

چه کسی در این درام بازی خواهد کرد؟

ایوان مک گرگور نقش اوبی وان کنوبی را بازی خواهد کرد. او پیش از این در سه دنباله جنگ ستارگان در نقشی جداگانه ظاهر شد. هیدن کریستنسن، بازیگر نقش آناکین اسکای واکر / دارث ویدر در سه گانه پیش درآمد نیز نقش خود را تکرار خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که دیزنی در اواخر ماه مارس تعدادی بازیگر دیگر را معرفی کرد: موزس اینگرام، جوئل ادگرتون، بانی پیس، کومیل نانجیانی، ایندیرا وارما، روپرت فرند، اوشی جکسون جونیور، سونگ کانگ، سایمون کسل و بنی سافدی. در این نمایش خواهد بود

بازیگران سریال ترکیبی التقاطی از ستارگان جریان اصلی و افراد مورد علاقه مستقل در دنیای سینما هستند: نانجیانی اخیراً در «Eternals» مارول بازی کرد، در حالی که سفدی در کارگردانی تحسین‌شده «جواهرات نتراشیده» بازی کرد. ادگارتون و پیس پیش از این در فیلم مهیج جنگ ستارگان در نقش عمو اوون و عمه برو ظاهر شدند. همچنین در ماه آوریل، اعلام شد که مایا ارسکین، خالق و ستاره «PEN15» در سه نقش مکمل به این سریال خواهد پیوست.

هر آنچه باید در مورد سری Obi-Wan Kenobi بدانید

تهیه کننده و کارگردان سریال کیست؟

دبورا چاو، همکار قدیمی دیزنی، کارگردانی این سریال را بر عهده خواهد داشت. او پیش از این کارگردانی دو قسمت از فصل اول “Mendelorin” و همچنین کارگردانی دو قسمت از “جسیکا جونز” از نتفلیکس مارول را بر عهده داشت. او همچنین اپیزودهای «بهتر است با ساول تماس بگیر»، «خدایان آمریکایی» و «از مردگان متحرک بترس» را کارگردانی کرد. همچنین لازم به ذکر است که تهیه کنندگی این سریال بر عهده کاتلین کندی، میشل ریجوون، دبورا چاو، ایوان مک گرگور و نویسنده جوبی هارولد است.

کارگردانی بازیگران و گروه بر عهده دو برنده جایزه امی کارمن کوبا است که کارهای قبلی او شامل «چیزهای عجیب»، «ما همانی هستیم که هستیم»، «شیاطین» و «بانو» بود. آمریکا” (و همچنین فیلم هایی مانند “ماتریکس 4” و “بیگانه: پیمان”) مورد توجه قرار گرفت. کوبا یکی از همکاران مکرر استیون سودربرگ است و از نزدیک با او در پروژه های مختلف کار کرده است.

هر آنچه باید در مورد سری Obi-Wan Kenobi بدانید

جان ویلیامز به جنگ ستارگان باز می گردد

در فوریه 2022، آهنگساز افسانه ای “جنگ ستارگان” جان ویلیامز تایید کرد که با ساختن موسیقی متن سریال “Obi-Wan Kenobi” به دنیای جنگ ستارگان بازخواهد گشت. به گزارش ورایتی، ویلیامز موسیقی سریال جدید دیزنی پلاس به رهبری ایوان مک گرگور را نوشته است که در 25 می اکران خواهد شد.

جالب است بدانید: ویلیامز در حال ضبط با یک ارکستر در لس آنجلس دیده شد، اما جزئیات بیشتری منتشر نشد. «اوبی وان کنوبی» نشان دهنده بازگشت ویلیامز به تلویزیون در دهه گذشته است. ویلیامز قبلاً برای بازی در جنگ ستارگان در سال 1977 برنده جایزه اسکار شده بود و پنج نامزدی بعدی را برای دنباله های سریال دریافت کرد.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما