هفت روز تا کارتن سه لایه بهتر

راه اندازی خط تولید و بسته بندی عسل یکی از بهترین راهکارهایی است که میتوان به کمک آن یک منبع درآمد پایدار برای فرد یا خانواده ایجاد کرد. این روش کارکردن نمیتوانست پایدار باشد. دستگاه بسته بندی عسل تک نفره با برخورداری از سیستم حرارتی ایده آل و مناسب ، می تواند این محصولات را با بهترین کیفیت بسته بندی نماید. جهت اخذ مجوزهای تولید این محصول و تامین زیرساخت براساس پلانهای مهندسی تولید استاندارد و صادرات محور میتوانید در تمامی مراحل انجام کار از زمان بررسی ایده تا پیادهسازی و زمان بهرهبرداری از مشاوران و کارشناسان خبره و با تجربه کاردوک کمک بگیرید. کارشناسان کاردوک با بررسی همه جانبه و تجربه چندین ساله به شما در زمینههای مطالعه بازار، ایدههای سرمایه گذاری، نوشتن طرح توجیهی آماده خدمت رسانی هستند. تولید جهانی عسل از دهه شصت قرن گذشته به چند دلیل افزایش یافته است که می توان به افزایش درآمد جهانی اشاره کرد و این دلیل افزایش قدرت خرید در چندین کشور است و این دلیل تقاضا برای محصولات ثانویه ، کالاهایی که در خانه ضروری نیستند و با افزایش درآمد ، افراد این نوع محصولات را خریداری می کنند ، و این همان اتفاقی است که برای عسل افتاد ، و بسیاری از افراد به خرید عسل پرداختند محصولی لوکس پس از خوردن ، و به عنوان یک غذای مهم برای مهمانان ارائه می شد.

با انقلاب صنعتی و شکوفایی صنایع و اقتصاد و سطح زندگی ،مصرف این غذای سنتی با طیف گسترده ای از مواد غذایی کاهش نیافته است. تصور کنید اگر قرار باشد هیچ نوع پکی برای چنین مرسولاتی در نظر گرفته نشود چه فاجعه ای به بار خواهد آمد. این میزان صادرات معادل 0/06 درصد کل صادرات عسل در جهان را در اختیار ایران قرار داده است. برای اینکه عسل از دست زنبورداران به مشتریان در سراسر کشور منتقل شود نیاز به بستهبندی و حملونقل طولانیمدت دارد، بنابراین بستهبندی عسل راهحلی عالی برای حملونقل آسان عسل است. از آنجایی که جعبه و کارتن میوه و صیفیجات صادراتی مدت زمان طولانیتری در انبارها یا درون کانتینرهای حمل و نقل قرار میگیرند از نظر کیفیت باید بالاتر از بسته بندی داخلی باشند چرا که اگر کیفیت ضعیفی داشته باشند باعث خرابی شده و میوه سالم و تازه به دست مصرف کنندگان نخواهد رسید.

تحقیقات بازار و برآورهای مالی فنی و اقتصادی تهیه شده طرح در سال 1399 و تحلیل شاخصهای مالی و اقتصادی آن با محاسبات مالی که از نرمافزار Comfar III Expert، وضعيت قابل قبولی را برای طرح بستهبندی عسلهای یک نفره با کیفبت نشان میدهد. بهعنوانمثال، در تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی افزایش تقاضا برای عسل بهوضوح دیده میشود. یکی از مواردی که در مورد افزایش فروش عسل در یک فروشگاه عسل علاوه بر سطح تقاضا در بازارهای جهانی برای فروش عسل مطرح شده است ، در واقع بسته بندی عسل است. محصول نهایی که شامل عسل طبیعی زنبور عسل است ، مایعی بسیار خوشمزه با عطر و طعم بسیار دلپذیر است.

از طرف دیگر روند تولید این محصول پیچیدگی چندانی ندارد و فرد میتواند با سرمایه کم حجم بالایی از آن را تولید کند.وجود یک دستگاه بسته بندی عسل مناسب می تواند به شما کمک زیادی کند. عوامل فوق بر قیمت عسل ، قیمت بسته بندی و قیمت فروش عسل تأثیر می گذارد. عوامل مختلفی باعث می شود که قیمت عسل انواع عسل طبیعی ، عسل خالص یا معمولی توسط فروشندگان به مشتریان عرضه شود. برای انجام این کار در کارگاههای کوچک بسته بندی عسل از ابزارهای دستی استفاده میشود و در کارگاههای بزرگ از دستگاههای مخصوصی استفاده می شود که موم را از عسل جدا میکند و آماده انتقال به مرحله بعد میشود. اولین کاری که در این مرحله باید انجام شود و در واقع به عنوان اولین گام راه اندازی خط تولید و بسته بندی عسل شناخته میشود جدا کردن موم و عسل از یکدیگر است.

در گام دوم باید با فرآیند تصفیه و استخراج عسل و جدا کردن کامل باقیمانده موم از عسل آشنا شوید. عسل مواد غذایی مایع با طعم بسیار لذیذی است.عسل از زنبورستان هایی استخراج می شود که زنبورها شهد گل و گیاه را تغذیه می کنند. محصولی که جعبه عسل نه بزرگ و نه کوچک باشد . هنگامی که محصولی تولید میشود، علاوه بر کیفیت محصول، یکی از مهمترین ویژگی های آن، بسته بندی شیک و خوب است. چاپ و بستهبندی کارتن در انواع طرحهای مختلف میباشد که میتوان بر اساس سلیقه و نظر مشتری آنان را تغییر داد. گفتنی است دانشجویانی که معدل بالا کسب کرده باشند، از طرف شیرین عسل برای ادامه تحصیل در سطوح مختلف بورسیه میشوند. در نتیجه شما باید خرما را به صورتی بستهبندی کنید که از زمان برداشت تا عرضه، کیفیت آن بدون تغییر باقی بماند.

تراشه: آسترهای تراشه ای از الیاف بازیافتی تولید می شوند و معمولاً اندازه و کیفیت پایین تری ندارند ، آن ها فقط به آسترهای مرکزی در تخته دو جداره و آسترهای داخلی محدود می شوند. در کارتن های صادراتی لمینتی چاپ افست بکار می رود که زیبایی پک ها را دوچندان کرده و باعث استقامت بیشتر کارتن می شود درچاپ افست رنگ های متنوع و جذابی بکار میرود بر روی کارتن لمینتی میتوان سلفون استفاده کرد که هم کار را زیباتر و هم دوام کار را بالاتر ببرد بعضی از افراد خواستار چاپ طلاکوب و نقره کوب روی کارتن ها هستند که این مورد نیز جلوه ای زیباتر به بسته بندی محصول می دهد. استفاده ار کارتن 5 لایه در تولید کارتن لمینتی و صادراتی از اهمیت و مزیت زیادی برخوردار است. در ادامه قصد داریم شما را با کارتن سه لایه و مراحل ساخت آن در کارخانه کارتن سازی آشنا کنیم؛ همراه ما باشید.

خوشبختانه عسل یکی از موادی است که امکان فاسد شدن آن وجود ندارد و میتوان آن را برای مدت زمان زیادی بسته بندی کرد. عسل ارگانیک یکی از محصولاتی است که مشتریان زیادی دارد ، زیرا تولید کنندگان این نوع عسل از روش های سنتی و زنبورداری پیروی می کنند و از مواد افزودنی غیرطبیعی در روش تولید استفاده نمی کنند . اما این درست نیست و تحقیقات نشان می دهد که هنگام خرید عسل ، مشتریان توجه زیادی به جعبه عسل دارند ، زیرا بسیاری معتقدند که شخصی که عسل اصلی را می فروشد ، باید زیبایی محصول و سهولت مصرف آن را در نظر بگیرد. در حقیقت، فرقی نمی کند که کاغذ بازیافتی باشد یا خیر، در نهایت همیشه به عنوان کاغذ بکر شروع می شود که از درختان خمیر کاغذ تهیه شده است. در نهایت این مقواهای پنج لایه وارد دستگاه خم کننده می شوند تا از محل مناسب تا شوند و سپس لبه های انواع ورق کارتن پنج لایه با چسب مخصوص به یکدیگر متصل می شوند و آماده ی ارسال به مشتریان می شوند.

عسلهای بستهبندی شده در ظروف ردیفی به بخش برش جهت جداسازی ظروف پر شده منتقل و در نهایت به جعبههای حاوی عسلهای صد عددی منتقل میشود. 1. تولید خمیر چوب بصورت مکانیکی : از یک رنده ویژه جهت حذف بافت های مقاوم چوب از جمله “لیگنین” استفاده می شود اما این روش راندمان صد درصدی ندارد به همین دلیل کاغذ تولیدی بی کیفیت است اما چون هزینه کمی دارد بصورت گسترده استفاده می شود. کیفیت عسل و مقدار قند موجود در آن در قیمت عسل موثر است؛ نوع عسل از جمله عسل سیاه دانه ، عسل چهل گیاه ، عسل سیدر یا عسل آویشن و عسل گشنیز, خرید کارتن پستی عسل کوهستان و مانند آن از نظر قیمت عسل ، کیفیت عسل و همچنین خواص درمانی متفاوت است.

کارتن سفید آماده دارای کاربردهای گوناگونی از جمله بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی محصولات کارگاه های تولیدی، اسباب کشی و… اگر قصد دارید یک طراحی بسته بندی شیک و مدرن جهت محصولات خود داشته باشید، کافیست با ما در تماس باشید. چنانچه قصد خرید کارتن اسباب کشی را دارید و تمایل دارید تا از قیمت این کارتنها مطلع شوید وارد فروشگاه لوازم بسته بندی شوید و یا با مشاورین سپند بار در تماس باشید. هزاران محصول در بازار هستند که از انواع بسته بندی مقوایی استفاده میکنند.

اگر به دنبال شرکتی هستید که بسیار حرفه ای باشد و سفارش گذاری در آن آسان باشد، صنعت کارتن گزینه مناسبی برای شماست. مزیت بستهبندی مناسب عسل طبیعی در ظروف یکبار مصرف با کیفیت امکان صادرات آن را نیز مهیا میسازد. اگر بخواهیم برای کارتن مادر مثالی بزنیم می توانیم به کارتن چای کیسه ای ، کارتن خرما ، کارتن ظروف اشاره کنیم . در دنیای مجازی امروز رقابت بین شبکه ها و فروشگاه های اینترنتی بسیار بالا گرفته است و کسب و کاری میتواند موفق عمل کند که تبلیغات گسترده ای در این زمینه داشته باشد. هر سه لایه تشکیل دهنده کارتن از کاغذ ساخته می شوند که مقاومت خوبی در برابر رطوبت و پاره شدن دارند. 4. مقاومت های بسیاری در برابر رطوبت زیاد دارد. 🪶سوزوندن عود و بخور باعث دور شدن امواج و انرژی های منفی میشه.

کبریتهای بلند برای روشن کردن عود و شمع مناسب است. زنبورها از طریق ترشحات قندی گیاهان (شهد گل)، با عود مجدد، فعالیت آنزیمی و تبخیر آب، عسل تولید میکنند. فراموش نکنید که در بسته بندی عسل ، برچسب گذاری شامل اطلاعات تغذیه ای ، استانداردها و گواهی بهداشت ضروری است. این روش به این صورت است که عسل برای مدت زمان زیادی در یک مخزن بزرگ نگهداری میشود و به آن اجازه داده میشود که حبابهای هوا از آن خارج شوند. همانطور که پیشتر به آن اشاره شد طراحی یک بسته بندی باید علاوه بر حرفهای بودن، به گونهای باشد که محصول را نسبت به سایر محصولات مشابه رقبا متمایز کند. کسایی که بستهبندی عسل را در خانه انجام میدهند معمولاً بدون مجوز این کار را انجام میدهند ولی اگر بستهبندی در اندازه یک کارگاه بستهبندی عسل باشد باید از صنایع غذا و دارو مجوزهای لازم گرفته شود.

ارزش غذایی، یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی ، معادل 21 گرم ، حاوی 64 کالری و 18 گرم قند ، شامل فروکتوز ، گلوکز ، مالتوز و ساکارز است. توجه داشته باشید که عسل ، به ویژه عسل طبیعی تقریباً حاوی فیبر ، چربی و پروتئین نیست. عسل حاوی انواع مختلفی از ویتامین ها ، مواد معدنی و نمک است و همچنین دارای خاصیت ضد باکتری است. همچنین می توان گفت عسل سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی است. بر اساس مطالعات انجام شده احداث واحد بستهبندی عسل در سال جاری با ظرفیت اقتصادی حدود 29 میلیارد ریال سرمایه نیاز دارد. در ادامه خلاصهای از نیازمندیهای احداث این واحد با ظرفیت اسمی تولید 210 تن در سال ارائه شده است.

درکشور تعداد 1243 جواز و پروانه بهرهبرداری در سال 1389 برای بستهبندی و فرآوری عسل صادره شده است که از این تعداد 187 واحد تولیدی دارای پروانه بهرهبرداری تولیدی به میزان 81041 تن عسل بسته بندی شده را دارند و 1000 تن ازمحصول تولیدی را به ارزش 5/5 میلیون دلار به کشورهای عراق، افعانستان، امارات متحده، مالزی، چین، ترکیه و آذربایجان صادر نموده اند. چین در رتبه نخست تولید عسل در کشورهای جهان قرار دارد و پس از آن ترکیه ، ایران و سپس ایالات متحده آمریکا قرار دارند. چرا که جنس کارتن مادر بستگی به محصول و کالایی دارد که قرار است در آن استفاده بشود.

درآمد بستهبندی عسل بستگی به تلاش شما در طرح جذاب بستهبندی و جذب شتری است که هرچه در این مورد موفقتر عمل کنید به درآمد بیشتری خواهید رسید. جعبه نقش اصلی را در جذب مشتری هنگام خرید عسل بازی می کند. برچسب گذاری روی بسته بندی نیز می تواند عامل موثری در جذب مصرف کننده باشد. همانگونه که پیشتر بیان کردیم بسته بندی خرما در انواع مختلفی از بستهبندی مقوایی، بستهبندی طلقی، بستهبندی نایلونی که ویژه خرمای خشک است و یا عرضه محصول با استفاده از سطلهای پلاستیکی صورت میگیرد. قیمت عسل طبیعی یا عسل وحشی که از از مراتع و علفزارها و کوهستان تهیه شده باشد نسبت به سایر عسل های دیگر گران تر است.

تهیه شده است ,از طرح توجیهی بسته بندی عسل می توان برای گرفتن مجوز بسته بندی عسل و همچنین گرفتن وام نیز استفاده کرد. بسته بندی ، ایمنی و کیفیت محصولات و توانایی بازاریابی آنها را تضمین می کند ، زیرا بهترین راه برای بازاریابی تهیه یک محصول خوب و با کیفیت است. این بسته بندی در بعضی مواقع هم می تواند زشت و زننده باشد. یکی از مسائلی که صاحبان آنلاین شاپها پس از گذشت مدت کمی متوجه میشوند بالا بودن قیمت کارتن بستهبندی در ادارات پست است. شایان ذکر است که طعم شیرین عسل ناشی از مقادیر زیاد عسل است. احداث یک کارگاه بستهبندی عسل میتواند نیازهای مختلفی را برآورده میکند ازجمله سرمایهگذاری درزمینهٔ ایجاد اشتغال و درنتیجه کاهش بیکاری، کسب درآمد، با بیشتر شدن سرمایه و وسعت بخشیدن به کار میتوان زمینه فعالیت در محصولات غذایی دیگر را نیز فراهم کرد و به سود بیشتری رسید.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.