همه چیز درباره آیفون SE 2022; گوشی هوشمند ارزان قیمت آینده اپل چه ویژگی هایی خواهد داشت؟ – زومیت

[ad_1]

گمانه زنی ها و شایعات در مورد آیفون SE اپل همیشه غیرقابل پیش بینی بوده است. در حالی که اپل هر سال به ارتقای آیفون های پرچمدار خود ادامه می دهد، آیفون SE بسیار ناپایدار بوده است. شایعات مختلفی در مورد این خانواده وجود دارد. اما این همه درست نیست و به نظر نمی رسد که اپل خود علاقه ای به انتشار اطلاعات تولید مقرون به صرفه داشته باشد. اما تحلیلگران دنیای فناوری آیفون SE 2022 را عرضه کرده اند. یا نسل سوم آیفون SE اوایل بهار 2022 پیش بینی می شود.

تاریخچه آیفون SE و برنامه نامنظم اپل برای عرضه آن

سری iPhone SE بین گروهی از کاربران محبوب است و افرادی که به دنبال گوشی‌های مقرون به صرفه و در عین حال قدرتمند با حس نوستالژیک قدیمی هستند، به دنبال آن هستند. اپل با دو نسل قبلی آیفون SE توانسته است شهرت زیادی در بین طرفداران این دستگاه جمع و جور، جذاب و مقرون به صرفه به دست آورد.

مشکلی که بیشتر از همه طرفداران این خانواده را آزار می دهد تاخیر در معرفی نسل های جدید است. اپل از همان ابتدا آیفون SE را در زمان های مختلف عرضه کرد. اولین آیفون SE در سال 2016 عرضه شد و تنها در سال 2017 با حافظه اضافی ارتقا یافت.

اگرچه این گوشی کوچک و جمع و جور توجه زیادی را در بازار مصرف به خود جلب کرد، اما اپل به سرعت تولید آیفون SE را در سال 2018 متوقف کرد. سرانجام در سال 2020 با Apple iPhone SE 2020 یا آیفون نسل دوم SE وارد شد. با توجه به این تاریخ، تعجب آور نیست که عرضه آیفون SE جدید به تاخیر افتاده است.

رنگ سبز آیفون SE 2022

راستی، راس جوان، این متخصص صفحه نمایش عرضه نسل سوم آیفون SE را پیش بینی کرد و گفت که محصول جدید اپل تا بهار سال 2022 عرضه نمی شود و بسیاری از کارشناسان با گفته های او موافق بودند. در زیر شایعات و اطلاعات مهم در مورد آیفون SE 2022 را گردآوری کرده و در اختیار شما قرار داده ایم.

طراحی پایدار

گزارش ها حاکی از آن است که مدل نسل سوم تفاوت چندانی با نسخه های قبلی ندارد. بنابراین انتظار می رود دکمه فیزیکی هوم و حاشیه های مشکی بزرگتر در اطراف لبه های صفحه نمایش و طراحی کلاسیک آیفون حفظ شود. MacRumors در گزارشی اعلام کرد که نسل سوم آیفون SE شبیه آیفون 8 خواهد بود. با این حال، تراشه آن به A15 ارتقا یافته و یک مودم 5G به آن اضافه شده است. مانند وبلاگ ژاپنی Macotakara و تحلیلگران مینگچی کو راس یانگ معتقد است مقرون به صرفه ترین آیفون اپل همان صفحه نمایش 4.7 اینچی LCD را دارد. یانگ می‌گوید تغییرات اساسی‌تری مانند سوراخ روی صفحه نمایش برای مدل 2023 حذف شده است.

گزارش ها ادعا می کنند که نسل سوم آیفون SE ظاهری مشابه با آیفون 8 دارد

زمانی شایعاتی وجود داشت که آیفون SE بعدی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی بزرگتر و دکمه کناری Touch ID خواهد بود. به عنوان مثال، سال گذشته مینگچی کو ایده آیفون SE پلاس را مطرح کرد. با این حال، به نظر می رسد که چنین دستگاهی وجود نخواهد داشت و باید امسال را با مدلی بسیار شبیه به نسل قبل شروع کنیم.

البته لازم به ذکر است که گزارشی توسط MyDrivers منتشر شده که ادعا می کند نسل سوم آیفون SE مانند آیفون 8 نیست. این گوشی مبتنی بر آیفون XR خواهد بود. بعید است این اتفاق بیفتد. با این حال، همیشه باید برای مشکلات جدیدی که ممکن است پیش بیاید آماده بود. شاید اپل بالاخره تصمیم بگیرد گوشی مقرون به صرفه جدیدی را معرفی کند که از بدنه XR استفاده می کند.

پردازنده قدرتمند و تنظیمات حافظه مختلف

تجربه گذشته نشان داده است که اپل خانواده آیفون SE را با جدیدترین پردازنده های سری A که در آخرین مدل های پرچمدار آیفون استفاده می شود، معرفی کرد. این بدان معناست که نسل سوم آیفون SE که در بهار 2022 عرضه می شود، پردازنده ای مشابه آیفون 13 خواهد داشت. در نتیجه، انتظار داریم در نسل بعدی این خانواده مقرون به صرفه شاهد استفاده از A15 باشیم. اما در گزارشی که در ماه جولای منتشر شد، دیجی‌تایمز ادعا کرد که اپل به جای آن از تراشه A14 Bionic استفاده خواهد کرد. استفاده می کند.

پردازنده A15 iPhone Se 2022

هر یک از این تراشه‌ها می‌توانند نسل بعدی آیفون SE را واجد شرایط دریافت به‌روزرسانی‌های قدرتمند و طولانی مدت iOS کنند. این ویژگی ها در مدل های قدیمی نیز دیده می شد. در کل قیمت پایین‌تر سری آیفون SE به دلیل استفاده از پردازنده ضعیف‌تر نیست. در عوض، اپل تغییراتی را در بدنه، صفحه نمایش، دوربین و سایر ویژگی ها اعمال می کند (مثلاً منتظر Magoff نباشید).

در شایعات به گزینه ذخیره سازی نسل بعدی آیفون SE اشاره ای نشده است. با این حال، ما پیش بینی می کنیم که شاهد تغییرات باشیم. مدل فعلی در پیکربندی های 64 و 128 گیگابایتی موجود است. از آنجایی که اپل 128 گیگابایت را به سری آیفون 13 اضافه کرده است، ممکن است این شرکت همان مسیر را با آیفون SE 3 دنبال کند.

دوربین مشابه نسل قبل

انتظار می رود آیفون SE 3 از همان دوربین اصلی Weidangel 12 مگاپیکسلی نسل فعلی استفاده کند. همچنین گفته می شود که دوربین جلو وظیفه عکس های تکی را بر عهده خواهد داشت. مدل فعلی دارای یک دوربین جلوی تک 7 مگاپیکسلی است که می تواند در نسل بعدی به 12 مگاپیکسل ارتقا یابد.

آیفون SE 2022 احتمالاً از همان دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی Weidangel نسل فعلی استفاده خواهد کرد.

هنوز اطلاعات روشنی در مورد قسمت دوربین گوشی جدید اپل وجود ندارد و ممکن است اینطور نباشد. با این حال، به نظر می رسد که ممکن است آن را در آیفون SE 2022 ببینیم زیرا اپل آی پد 329 دلاری خود را با این دوربین به روز کرده است.

به طور کلی نباید انتظار پیشرفت زیادی در بخش دوربین آیفون SE داشت. یه جدیدش را بخر. حتی اگر قدرت دوربین افزایش یابد، موضوع بیشتر به پردازنده جدید مربوط می شود. سرانجام، نشریه چینی MyDrivers گفت که SE جدید احتمالاً به حالت شب خواهد رفت. بنابراین قابلیت دید در شب گوشی هوشمند افزایش می یابد.

اتصال 5G؛ مهم ترین ویژگی نسل جدید آیفون SE

از زمانی که اینترنت 5G وارد دنیای فناوری شد، همه شرکت های بزرگ گوشی های هوشمند سعی کردند آن را به دستگاه های خود اضافه کنند. حالا به نظر می رسد نوبت به نسل جدید آیفون SE رسیده است که این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار دهد. 5G قطعا می تواند یکی از مهم ترین عوامل در فروش آیفون SE 2022 باشد. در حال حاضر آیفون 12 مینی 699 دلاری ارزان ترین آیفون 5G است. بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که آیفون SE ارزان تر از آن باشد.

در ماه جولای، Nikkei Asia گزارش داد که آیفون SE از مودم Qualcomm X60 استفاده خواهد کرد. تاکنون شایعات زیادی مبنی بر عرضه نسخه 5G منتشر شده است. یک آیفون مقرون به صرفه اعلام می کند؛ در نتیجه باید منتظر چنین قابلیتی در نسل جدید آیفون باشیم. SE اتفاق افتاد

عمر باتری کم

آیفون SE فعلی 13 ساعت هنگام تماشای فیلم، 8 ساعت هنگام پخش فیلم و 40 ساعت هنگام گوش دادن به موسیقی دوام می آورد. همچنین دارای شارژ سریع است و با استفاده از آداپتور برق 18 وات یا بالاتر می‌توان آن را در عرض 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ کرد. همچنین انتظار می رود نسل جدید از همان باتری 1821 میلی آمپر ساعتی استفاده کند. اگر طراحی این دستگاه تغییر کند و اندازه آن به 6.1 اینچ برسد، به احتمال زیاد یک باتری 3110 میلی آمپر ساعتی در داخل آن قرار می گیرد تا دستگاه مدت بیشتری روشن بماند.

رنگ مشکی آیفون SE 2022

از خانواده iPhone SE به صفحه نمایش ال سی دی مجهز و بیشتر از این نوع پانل ها OLED انرژی مصرف می کند، ما می خواهیم ظرفیت باتری نسل جدید را افزایش دهیم. متأسفانه به نظر نمی رسد که اینطور باشد. اپل کمی ظرفیت باتری آیفون 13 مینی را بهبود بخشیده است. بنابراین بارقه‌ای از امید وجود دارد که آیفون SE 2022 ممکن است باتری بهتری داشته باشد.

قیمت مناسب آیفون SE 2022

هنوز نمی دانیم آیفون SE با چه قیمتی عرضه می شود. اما باید ارزان تر از تمام مدل های جدید فعلی باشد. در حال حاضر آیفون 12 مینی با قیمت 699 دلار و آیفون SE با قیمت 399 دلار به فروش می رسد. با اضافه شدن 5G و هزینه های صدور مجوز، آیفون SE آن را با حدود 449 یا 499 دلار دریافت کنید. با توجه به ویژگی ها و اطلاعات فاش شده، انتظار نمی رود قیمت این محصول بالاتر باشد.

شایعاتی در مورد تاریخ عرضه آیفون SE 2022

تاریخ دقیق عرضه آیفون SE (نسل سوم) در حال حاضر مشخص نیست. با این حال، گزارش ها حاکی از آن است که به طور رسمی در اولین رویداد بزرگ اپل در سال 2022 معرفی خواهد شد. انتظار می رود این محصول در ماه مارس یا آوریل عرضه شود. با این حال، برخی گزارش ها ادعا می کنند که SE ممکن است منتشر شود به اردیبهشت موکول شده است. ما نباید آیفون را فراموش کنیم SE 2020 رویداد خاصی برای معرفی نداشت و فقط بیانیه های مطبوعاتی برای آن منتشر شد.

مقاله مرتبط:

اگر به دنبال تاریخ خاصی برای عرضه گوشی هوشمند مقرون به صرفه اپل نباشیم، تحلیلگران و کارشناسان دنیای فناوری به طور کلی معتقدند که آیفون SE 3 در نیمه اول سال 2022 وارد بازار خواهد شد.

سال گذشته، اپل در ماه آوریل رویدادی را برای تبلیغ iMac جدید، iPad Pro، نسخه بنفش آیفون 12، AirTag و Apple TV 4K برگزار کرد. هنوز مشخص نشده است؛ البته گزارش ها حاکی از آن است که به زودی مدل دیگری از آیپد معرفی خواهد شد.

آخرین کلمه

خانواده آیفون SE به دلیل قابلیت های جذاب و قیمت نسبتا مقرون به صرفه ای که دارد طرفداران زیادی دارد. با توجه به شایعات، نباید انتظار یک مدل کاملا جدید را داشته باشیم. در واقع، بزرگترین ارتقا در نسل بعدی آیفون SE اضافه شدن اتصال 5G به آن است. حال باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر و دقیق تری از محصول جدید اپل باشیم.

شما کاربران زومیت از آیفون SE 2022 چه انتظاری دارید؟ لطفا آنها را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما