واکنش شدید روسیه به تصمیم قاطع یوفا و فیفا – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813208 |
19 اسفند 1400 ساعت 15:37 |
40,903 بازدید |

7
نظرات

فدراسیون فوتبال روسیه اقدام اخیر یوفا و فیفا را تبعیض آمیز توصیف کرد.

به گزارش “ورزش سه”، پس از تهاجم گسترده ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به اوکراین از طریق زمین، هوا و دریا، هیئت حاکمه فوتبال وارد عمل شد.

سازمان های دیگر اقداماتی را برای تبدیل روسیه به انزوای ورزشی و فرهنگی به عنوان مجازات حمله پوتین به اوکراین انجام داده اند. فینال لیگ قهرمانان اروپا در سنت. سن پترزبورگ به پاریس و مسابقات جایزه بزرگ فرمول 1 برای سپتامبر در سوچی برنامه ریزی شده است. لغو می شود.

کمی بعد فیفا و یوفا اعلام کردند که هیچ بازی بین المللی در روسیه برگزار نخواهد شد و تیم های روسی باید در زمین بی طرف بدون پرچم یا حتی نام روسیه بازی کنند، اما شب گذشته سخت ترین تصمیمی بود که تا به حال در برابر روسیه گرفته شد. تیم ملی روسیه از مرحله پلی آف جام جهانی حذف شد و تمامی باشگاه های فوتبال روسیه از مسابقات اروپایی اخراج شدند. روسیه قرار بود در مرحله پلی آف با لهستان بازی کند، اما روسیه را همراه با بسیاری از کشورهای دیگر تحریم کرد.

واکنش منفی فدراسیون فوتبال روسیه به این تصمیم مورد انتظار فیفا و یوفا بود و آن را تبعیض آمیز توصیف کردند. این منبع در بیانیه ای اعلام کرد: فدراسیون فوتبال روسیه به شدت با تصمیم فیفا و یوفا برای تعلیق حضور تمامی تیم های روسیه در رقابت های بین المللی مخالف است. ما معتقدیم که این تصمیم برخلاف قوانین و اصول رقابت بین المللی است. این تصمیم طبیعتا به تعداد زیادی از ورزشکاران، مربیان، پرسنل باشگاه و تیم ملی و از همه مهمتر میلیون ها هوادار روس آسیب می رساند که در درجه اول باید سازمان های ورزشی بین المللی از منافع آنها محافظت کنند. جامعه ورزش همواره با رعایت اصول برابری، احترام متقابل و استقلال سیاسی، این حق را برای خود محفوظ می دارد که نسبت به تصمیم فیفا و یوفا مطابق با قوانین بین المللی ورزش تجدیدنظر کند.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما