ورزش سه – به الخلیفه حقایق در مورد پاری سن ژرمن گفته نشد

[ad_1]

کد خبر: 1814750 |
29 اسفند 1400 ساعت 14 |
1,533 بازدید |

0
نظرات

آنها فقط یک تیم سرگرم کننده هستند

میچل اسطوره رئال مادرید PSG را یک تیم کاملا سرگرم کننده توصیف کرد، نه به اندازه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.

به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن در سال های اخیر 1.5 میلیارد یورو برای خرید بازیکن هزینه کرده است اما هرگز به هدف اصلی خود یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نرسیده است. پاریسی ها دو سال پیش به فینال رسیدند اما مغلوب بایرن شدند. این دو که سال گذشته در نیمه نهایی توسط سیتی حذف شدند، امسال با لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه در مرحله یک هشتم نهایی پشت سر رئال قرار گرفتند و رویای قهرمانی اروپا یک سال دیگر به تعویق افتاد. .

حذف مقابل رئال بسیار دردناک بود زیرا پی اس جی در 150 دقیقه رفت و برگشت بهترین تیم میدان بود و دو گل پیش بود اما رئال ناگهان به اوج رسید و با هت تریک بنزما ورق را برگرداند.

اسطوره واقعی میچل در مورد بازی چهارشنبه شب مقابل پاری سن ژرمن و ظهور تاریخی کهکشانی ها چنین می گوید:“از اینکه این بازی در رده بازی های تاریخی قرار گرفت تعجب کردم. مطمئن بودم که رئال پاری سن ژرمن را حذف می کند. وقتی بازی با گل دیرهنگام به نفع پاری سن ژرمن به پایان رسید، شک نداشتم که می توانیم با حمایت آن را جبران کنیم. از طرفداران حاضر در برنابئو: “من معتقدم برای صعود نیازی به شاهکار و معجزه نیست.”

میچل ادامه داد:“در مورد پاری سن ژرمن حقیقت به آل خلیفه گفته نشد. او مهاجمان بزرگی برای تیمش خرید اما مشکلات آشکاری در دفاع دارد. برای من پاری سن ژرمن فقط یک تیم سرگرم کننده با چند ستاره و فوق ستاره است، اما واقعا تیمی نیست که بتواند رقابت کند. با بزرگترین قدرت های اروپا. تیم خوب است. آنها مهاجمان دارند، اما حقیقت زمانی آشکار می شود که مدافعان باید بدرخشند تا یک بازی را ببرند. در بازی برگشت، پاری سن ژرمن در 60 دقیقه اول تسلط داشت اما به اندازه ای بود که رئال راهی برای خروج از این بازی داشت. دوناروما به طور تصادفی به رئال این فرصت را داد و PSG 30 در عرض چند دقیقه از بین رفت.

امباپه در رئال:وقتی برای رئال بازی می‌کنید، ترک باشگاه بسیار سخت است و وقتی عضو تیم دیگری هستید، آرزو می‌کنید روزی برای رئال بازی کنید. چه فرقی می‌کند امباپه 50 میلیون یا 100 میلیون یورو حقوق بگیرد؟ “”

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما