اعتراض هافبک یونایتد به حضور سرمربی موقت :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812142 |
04 مرداد 1400 شهریور 13:41 |
10,633 بازدید |

یکی
نظرات

فرد هافبک منچستریونایتد معتقد است که کار کردن با سرمربی موقت تا پایان فصل برای او سخت خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، پس از اخراج اوله گونار سولشر، مدیران یونایتد تصمیم گرفتند از رالف رنگنیک به عنوان حامی موقت این تیم استفاده کنند.
بسیاری معتقدند دلیل این تصمیم مخالفت پاری سن ژرمن با جذب مائوریسیو پوچتینو بود که باعث شد تصمیم بگیرند تا پایان فصل از رانگنیک به عنوان سرمربی موقت استفاده کنند تا آنها را به حق خود برسانند. ترجیح نوع
در این مدت بسیاری از رسانه های انگلیسی مدعی شدند که بازیکنان یونایتد رابطه خوبی با سرمربی آلمانی نداشتند و از حضور و شیوه تمرینی او راضی نبودند.
اکنون این شخص اظهاراتی را بیان کرده است که به نظر می رسد شایعات شنیده شده در مورد Rangnick در ماه های اخیر را تایید می کند.
هافبک برزیلی به TNT Sport Brazil گفت: کار با یک مربی موقت عجیب است. می دانم که خیلی مهم است که هر چه زودتر در فوتبال نتیجه خوبی بگیریم. اما داشتن یک برنامه بلندمدت نیز مهم است.»

او با انتقاد از نحوه برخورد با یونایتد گفت: فکر نمی‌کنم در حال حاضر برنامه‌ای بلندمدت داشته باشیم، این برای ما بد است. زیرا اکنون همه چیز به اهداف کوتاه مدت ما خلاصه شده است. ما نمی دانیم در پایان فصل چه اتفاقی برای این تیم و ما خواهد افتاد.
یونایتد در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه متروپولیتانو به مصاف اتلتیکو مادرید، قهرمان لالیگا خواهد رفت.
وی در پاسخ به این سوال که آیا ایده قهرمانی یونایتد در لیگ قهرمانان این فصل احمقانه بود، گفت: “فکر نمی کنم. می دانم که نتوانسته ایم بهترین فوتبال ممکن را ارائه دهیم، اما بازیکنان با کیفیت بسیار خوبی داریم. ممکن است این اتفاق بیفتد، اما ما باید سخت کار کنیم زیرا با مدعیان قهرمانی فاصله داریم.” گفت.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما