پای مکرون بحث جدایی امباپه از پاری سن ژرمن را به راه انداخت :: تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1811202 |
29 فروردین 1400 شهریور 12:16 |
13,635 نتیجه |

3
نظرات

به نظر می رسد تلاش های پاری سن ژرمن برای حفظ کیلیان امباپه، ستاره تیم، وارد مرحله جدیدی شده است.

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان این فصل به پایان می رسد و بسیاری او را از قبل به عنوان بازیکن رئال مادرید می بینند اما مدیران این باشگاه فرانسوی از تلاش برای حفظ او ناامید نشدند.

به نظر می رسد دیپلماسی و سیاست نیز ابزارهایی هستند که می توانند نقش مهمی در آینده امباپه ایفا کنند. ادامه حضور آن در پاریس نه تنها به نفع پاری سن ژرمن خواهد بود، بلکه موضوعی است که در بالاترین سطح در فرانسه مطرح شده است.

رسانه های فرانسوی مدعی شدند که امانوئل مکرون که در دوران ریاست جمهوری فرانسه بارها به علاقه خود به امباپه اشاره کرده بود، می خواست این بازیگر در پایتخت فرانسه ادامه دهد.

نیکلا سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه یکی از کسانی بود که بازی پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید را از نزدیک تماشا کرد و شاهد درخشش امباپه در این دیدار و گل حساس او در دقایق پایانی بود.

.

علاقه ماکرون به حفظ این جواهر فرانسوی در این کشور چیز جدیدی نیست. اوایل شب در شروع یورو 2020 در ژوئن 2021، “PSG یک باشگاه بزرگ است که می تواند امباپه را رشد دهد و فکر می کنم ماندن او در این تیم و در لیگ فرانسه برای او بسیار مهم است.” گفت.

رئیس جمهور فرانسه پیش از این اعلام کرده بود که هیچ فوتبالیستی را برای خروج از این کشور تحت فشار قرار نخواهد داد، اما اظهارات و اخبار بدون شک نشان از تلاش و عزم جدی پی اس جی برای تحویل امباپه دارد.

این موضوع برای مالکان قطری باشگاه فرانسوی به یک افتخار تبدیل شده است و تمام تلاش آنها اکنون معطوف به متقاعد کردن امباپه است.

آنها نمی خواهند تصویر یکی از مهم ترین باشگاه های خانواده سلطنتی جهان را ببینند که در آستانه جام جهانی 2022 قطر، جدایی امباپه و انتقال او به رئال مادرید به دنیا ارائه شده است.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما