پولستار O2; تعریفی جدید در کلاس خودروهای اسپرت برقی

[ad_1]

Polstar یک مفهوم بسیار جذاب به نام O2 را فاش کرده است. این یک کوپه الکتریکی اسپرت با طراحی 2+2 صندلی و سقف فلزی جمع شونده است. متأسفانه، O2 (که یک مولکول اکسیژن تلفظ می شود) فقط یک مفهوم است و Polstar حداقل در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تولید آن ندارد. به هر حال، این دقیقاً همان خودرویی است که پولستار برای متمایز کردن خود از ولوو به آن نیاز دارد تا جهان را متقاعد کند که واقعاً یک برند عملکرد الکتریکی است. بنابراین حتی اگر O2 هرگز به خط تولید نرسد، زبان طراحی ظاهر محصولات آینده پولستار را شکل خواهد داد.

البته بسیاری از ویژگی های طراحی این کانورتیبل جذاب قبلا بر روی کانسپت Precept دیده شده بود و در اینجا نیز همان چراغ ها به شکل دو چوب هاکی در بالا و پایین دماغه دیده می شود. اما اکنون یک اسپلیتر تهاجمی در لبه پایینی سپر وجود دارد که ظاهر تهاجمی تری به خودرو می دهد و حلقه های بزرگ صلیب شکل گلگیرهای بیرون زده خودرو را پر می کند. باز هم مانند کانسپت Precept، یک ناحیه سیاه فرورفته در پایین درها وجود دارد و زاویه انتهایی سقف بسیار شبیه به مفهوم است.

O2 بر روی همان پلت فرم Precept ساخته شده است، اما فاصله بین دو محور 307 میلی متر کاهش یافته و به 2792 میلی متر رسیده است و به جای چهار در، تنها دو در دارد. کانسپت جدید همچنین دارای سقف شیشه ای چشمگیر است که می تواند زیر درب عقب تا شود. بر روی این در، طراحان برآمدگی های جالبی را طراحی کرده اند که مشابه خودروهایی مانند فراری F8 اسپایدر را می بینیم. البته این برجستگی ها نمای جانبی خودرو را کمی عجیب می کند و O2 را از نمای بالا بسیار بهتر جلوه می دهد.

در داخل کانسپت، یک صفحه نمایش عمودی 15 اینچی در کنسول مرکزی و یک صفحه افقی کوچکتر در بالای ستون فرمان به عنوان پانل آمپر وجود دارد. فضای داخلی Q2 بسیار ساده اما همچنان لوکس به نظر می رسد.

Pulstar حتی یک پهپاد را نیز در این کانسپت قرار داده است که می تواند در حالی که خودرو در حال حرکت است از پشت صندلی های عقب بلند شود. به گفته پولستار، این پهپاد می تواند خودرو را با سرعت 90 کیلومتر در ساعت تعقیب کند و از اطراف آن فیلمبرداری کند. البته این برند سوئدی در مورد ویژگی های فنی و عملکرد کانسپت جدید خود چیزی نگفته است.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما