پوچتینو: نه امباپه، لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است – ورزش سوم

[ad_1]

کد خبر: 1814401 |
26 اسفند 1400، 20:52 |
17,335 نتیجه |

15
نظرات

این بازی مثل فینال است

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، لیونل مسی را بالاتر از کیلیان امباپه بهترین بازیکن حال حاضر جهان می داند.

به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن فردا در دیداری بسیار حساس و مهم به مصاف رئال مادرید می رود. دیدار دو تیم که در پارک دو پرنس برگزار شد با تک گل کیلیان امباپه در دقایق پایانی به سود تیم فرانسوی به پایان رسید و پاری سن ژرمن با تساوی به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

مآئوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید گفت: “بهترین راه برای دفاع از نام تیمی مانند پی جی حمله و تسلط بر بازی است. این بازی مانند یک فینال است و بازی بسیار سختی خواهد بود. ما باید به بازی برگردیم که انگار اولین بازی است. . .

ما به رئال مادرید و بازیکنانش احترام می گذاریم. تصادفی نیست که این باشگاه 13 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است. اما ترسی نداریم و می دانیم که بازی جدی و سختی را برگزار خواهیم کرد. نخواه مادرید درک خود از بازی را به جز جریمه ها و پنالتی ها تغییر نخواهد داد. این فلسفه بازی است. ما همدیگر را خوب می شناسیم، همه بازی های آنها را دیده ایم، آنها هم بازی ما را دیده اند.”

کیلور ناواس یا دوناروما“ما دو تا از بهترین دروازه بان ها را داریم. یکی بازی می کند، دیگری منتظر است. ناامیدی ها و انتقادات وجود خواهد داشت، اما تا ماه مارس ما از روندی که پیش می رود خوشحالیم. داشتن دو دروازه بان در این سطح یک چیز مثبت است.”

وضعیت کیلیان امباپه“ما صحبت کردیم، خوب. او از درد جیغ زد. دو ساعت بعد او توانست به آرامی راه برود. بعد از کنفرانس مطبوعاتی، امیدوارم بتواند خوب تمرین کند! همه چیز نشان می دهد که کیلیان امباپه بازی خواهد کرد.”

امباپه بهترین بازیکن جهان است؟“من فکر می کنم مسی با هفت توپ طلا بهترین بازیکن جهان است. کیلیان امباپه یکی از بهترین بازیکنان جهان است. من به بازیکنانم اعتماد دارم، بازیکنان با استعدادی دارم که می توانند تفاوت ایجاد کنند.”

آماده سازی نیمارنیمار جونیور برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به خدمت گرفته شد. او باید تمام استعداد خود را در روز چهارشنبه نشان دهد.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما