جزئیات رفتار بد تام کروز از مدیر برنامه های سابق رابان

[ad_1]

کارگردان نمایش اول، تام کروز، ادعا می کند که این بازیگر به قدری حالش بد بود که وقتی خیلی ناراحت بود آلبوم عکسی را به سمت او پرتاب کرد.

تام کروز یکی از بزرگترین ستاره های سینمای جهان است که از دهه 1980 در باکس آفیس رونق گرفت و با برخی از مشهورترین کارگردانان هالیوود از جمله استیون اسپیلبرگ، استنلی کوبریک و پل توماس اندرسون همکاری کرد.

جزئیات رفتار بد تام کروز از مدیر برنامه های سابق رابان

با این حال، با وجود همه این موفقیت ها، کروز به خاطر شخصیت دردسرساز و کنترل کننده اش در صحنه فیلمبرداری شناخته می شود. شرکت فیلمسازی پارامونت پیکچرز او در سال 2006 به تام کروز و شرکت فیلمسازی اش رفت. کروز / تولیدات واگنر او این گزارش را به دلیل رفتارهای جنجالی این بازیگر، از جمله حمایت او از ساینتولوژی، فرقه های بحث برانگیز و محکومیت استفاده از داروهای ضد افسردگی، رد کرد. روابط بین این دو شرکت از آن زمان بهبود یافته است، اما رفتار خشن کروز برای سال ها منبع شایعات هالیوود بوده است.

جزئیات رفتار بد تام کروز از مدیر برنامه های سابق رابان

آیلین برلین، اولین مدیر کل کروز، در مصاحبه اخیر خود با دیلی میل به جزئیات رفتارهای خشن این بازیگر پرداخت. او می گوید کروز اصرار داشت که به عنوان یک بازیگر جدی گرفته شود. برلین گفت کروز زمانی که 19 ساله بود آلبومی از تبلیغات عکس مجله جوانان برای خودش انداخت زیرا می خواست یک ستاره بزرگسال باشد. گفت:

تامی حال بدی داشت. از دست پدرش خیلی عصبانی بود، با یک حرکت کوچک دمدمی مزاج و عصبانی بود. انگار چیزی درونش آرام آرام می سوخت، می جوشید و ناگهان منفجر می شد. فکر می کنم این به خاطر احساس ناامنی است. برای تولد 19 سالگی‌اش، آلبومی از تمام مقاله‌هایی که درباره او در مجلات جوانان نوشته شده بود به او دادم، اما او فریاد زد: “من نمی‌خواهم در مجلات نوجوان باشم”. او به من گفت که خود را بزرگسال می بیند نه یک قهرمان نوجوان. آلبوم را محکم به طرفم پرت کرد و سیلی به صورتم زد.

جزئیات رفتار بد تام کروز از مدیر برنامه های سابق رابان

این تنها باری نیست که اخلاق سخت کروز در سال‌های اخیر خبرساز شده است. فایل صوتی صحنه تیراندازی در دسامبر 2020 ماموریت غیرممکن 7 فیلمی از فریاد زدن کروز بر سر کارکنان به دلیل رعایت نکردن پروتکل های کووید-19 به بیرون درز کرده است. شهرت کروز برای کنترل برنامه های یونیورسال پیکچرز را نیز خنثی کرد، زیرا این بازیگر در صحنه فیلمبرداری حضور داشت. مومیایی او خیلی تلاش کرد تا همه چیز را تحت کنترل درآورد.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما