چاک دهنده جدید; حتما به مهدی طارمی توجه کنید! (عکس) :: ورزش سه

[ad_1]

تمجید کوریره دلا اسپورت از ستاره ایرانی؛

روزنامه معتبر کوریره دلا اسپورت در گزارشی از استعدادهای مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو تمجید کرد.

کد خبر: 1810822 –
26 آوریل 1400 ساعت 20:20 –
20,878 بازدید

به گزارش “ورزش سه”، رقابت های اروپایی از این هفته دوباره آغاز می شود و پورتو که در گروه سخت خود باید از لیگ قهرمانان اروپا خداحافظی می کرد، حالا با هدایت مائوریسیو ساری در لیگ اروپا به مصاف لاتزیو می رود.

پورتو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم‌های بزرگی مانند لیورپول، میلان و اتلتیکو مادرید عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، اما در نهایت بدشانسی آنها را به مرحله مقدماتی رساند. حالا کوریره دلا اسپورت در گزارشی مدعی شده مهدی طارمی خطر شماره یک خط حمله پورتو است و بازیکنان لاتزیو باید مراقب این مهاجم باشند.

در گزارش؛ لاتزیو باید مراقب این بازیکن باشد چرا که خطر شماره یک پورتو را باید مهدی طارمی مهاجم 29 ساله ایرانی دانست که در این فصل به طور مداوم گلزنی کرده است. مهدی طارمی امسال ثابت کرده که می تواند با استانداردهای بالا بدرخشد.
او بازیکنی سریع و گلزن با هیکل خوب است که در لیگ پرتغال در 21 بازی توانست 12 گل به ثمر برساند و 8 پاس گل بدهد. او در این فصل 14 گل و 10 پاس گل در 31 بازی از جمله بازی های پورتو در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی پرتغال به ثبت رساند.

مهدی طارمی یک ماتادور جدید است

هواداران پورتو و مطبوعات پرتغالی در آستانه بازی لاتزیو از مهدی طارمی تمجید کردند. این بازیکن در هفته آخر لیگ پرتغال پنجمین گل خود را در 6 بازی اخیر مقابل اسپورتینگ لیسبون به ثمر رساند.

مهدی طارمی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران تنها در دیدار مقابل ماریتیمو غایب بود و نتوانست در پورتو به میدان برود. البته مهدی طارمی در همان زمان تیم ملی کشورش را به جام جهانی 2022 رساند. گل او به عراق در تهران در جشن جام جهانی تعیین کننده بود.

سرخیو کونسیچکو سرمربی پورتو حساب ویژه ای روی این گلزن باز کرده و امیدوار است با گلزنی مهدی طارمی در همین دیدار شانس صعودش را افزایش دهد. بنابراین مدافعان بیانکوچلستی باید در گلزنی با این مهاجم ایرانی بسیار مراقب باشند.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما