موم جدید رسید! | با اطمینان سرمایه گذاری کنید

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و تحریریه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

همه می دانیم که یکی از مهم ترین دغدغه های تمامی کاربران فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، انتخاب یک صرافی معتبر و قابل اعتماد است. با وجود تعداد زیاد پلتفرم های معاملاتی فعال در داخل و خارج از کشور، انتخاب بهترین پلتفرم معاملاتی برای ارزهای رمزنگاری شده همچنان کاری دشوار است و نیاز به دقت زیادی دارد. اما چگونه می توانیم از بین صرافی های بی شماری که وجود دارد، مناسب ترین صرافی را انتخاب کنیم؟ آشنایی کامل با خدمات و امکانات صرافی و اطمینان از امنیت آن از نکات بسیار مهمی است که کاربران باید به آن توجه داشته باشند. حتما تا به حال نام Valks را بارها شنیده اید. والکس به عنوان یک پلتفرم ارز دیجیتال ایرانی، با ارائه خدمات مناسب، پشتیبانی قوی و امنیت تراکنش های کاربران، توانسته است در فهرست 5 صرافی بزرگ داخلی قرار گیرد. در این مقاله به چند موضوع اساسی و تاثیرگذار در انتخاب صرافی و ارتقای خدمات می پردازیم موم جدید ما پرداخت خواهیم کرد.

عدم قطعیت ها و عوامل کلیدی برای انتخاب صرافی معتبر

اکنون شاهد افزایش حضور هستیم صرافی های ارز دیجیتال ایران ما خیلی جوان هستیم. اما با افزایش تعداد سایت های آنلاین خرید و فروش ارزهای دیجیتال و صرافی های مختلف سردرگم شده ایم، واقعاً به کدام یک از این صرافی ها می توان اعتماد کرد؟ کدام صرافی های ارز دیجیتال ایرانی خوب هستند؟ تجارت کدام یک امن تر است؟ آیا همه این خریدهای آنلاین قابل اعتماد هستند؟ اینها همه سوالاتی است که هنگام انتخاب صرافی معتبر ایران در ذهن ما خطور می کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی های کلی یک صرافی معتبر و مطمئن ارز دیجیتال ایرانی بپردازیم و همچنین در مورد خدمات جدیدی که Vallex Exchange برای رفاه حال کاربران خود ارائه می دهد صحبت کنیم.

ویژگی های اصلی یک صرافی معتبر ارز دیجیتال

به طور کلی از ویژگی های اصلی پلتفرم آنلاین خرید و فروش ارزهای دیجیتال می توان به امنیت دارایی ها و تراکنش های کاربران، اعتبار کافی، نقدینگی و حجم معاملات بالا، پشتیبانی قوی و … اشاره کرد. شامل گارانتی در اینجا به چهار مورد از این ویژگی ها اشاره می کنیم.

3- انواع سکه:

ارزهای بازار والکس
بیت کوین بیت کوین کش تعویض تک خط کوتاه استلار کاردانو لایت کوئین جعبه شنی مشعل اکسی
دهلیز بایننس کوین بیت تورنت تتر ایاس اتم روح شیبا چیلیز موتور
فرار از کوین تعویض پنکیک فایل کوین نوسان ترون متیک نقطه پولکا اتصال چین معنی آلیس

تنوع تعداد سکه ها در یک صرافی به کاربران آن اجازه می دهد تا سبد معاملات و معاملات خود را با تصمیم گیری قوی تر و بهتر مدیریت کنند. در این راستا Nobitex، Vallex، Aban Tetr و غیره. صرافی‌ها فهرست متنوعی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال را برای جلب رضایت همتایان خود تهیه کرده‌اند تا از مدیریت صحیح سبد سرمایه و همچنین اجرای استراتژی‌های معاملاتی مختلف اطمینان حاصل کنند. کاربران برای خرید هر یک از ارزهای زیر علاوه بر بیت کوین می توانید به سایت Wallex.ir مراجعه کنید.

اکنون که در مورد Valks Exchange صحبت می کنیم، اجازه دهید ویژگی ها و قابلیت های اضافه شده به Valks را در اینجا معرفی کنیم.

خدمات جدید Valks:

  • از ERC20 و TRC20 تترا پشتیبانی می کند
  • نگهداری دارایی های کاربران در کیف پول های سرد برای حفظ دارایی های آنها تا حد امکان
  • فروش فوری و فوری ارزهای دیجیتال
  • امکان واریز و برداشت وجه از طریق ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات (ریال)
  • ارزها را تغییر دهید
  • رابط کاربری خوب
  • هزینه مقرون به صرفه
  • P&L (سود و زیان) (نمایش سود و زیان)
  • امنیت بیشتر از طریق احراز هویت دو مرحله ای برای جلوگیری از آسیب های فیشینگ و
  • برنامه وب Wallx برای اندروید و iOS
  • توقف ضرر توقف ضرر (حد ضرر و حد سود)
  • هشدار قیمت (تنظیم و ارسال اعلان برای قیمت های خاص)
  • ارجاع (تبلیغ بیشتر = پاداش بیشتر)

2- پشتیبانی و مسئولیت 24 ساعته:

تجارت در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار سریع و پر ریسک است. پشتیبانی صرافی به مشتریان اطمینان می‌دهد که منبعی مطمئن و آگاه برای انواع ارزهای دیجیتال و سوالات مربوط به تراکنش‌ها دارند. یکی از مهمترین ویژگی های صرافی ها داشتن تیم پشتیبانی قوی و سریع است.

3- عدم تفاوت قیمت:

یکی از بزرگترین مزیت های صرافی با کیفیت این است که بین قیمت ها تفاوت قیمت وجود دارد. خرید و فروش ارزهای دیجیتال بسیار کوچک یا وجود ندارد. اغلب اوقات، تفاوت بین قیمت خرید و فروش یک ارز دیجیتال به قدری زیاد است که در عمل، کاربر نمی تواند برای معاملات عادی به یک صرافی اعتماد کند. قیمت خرید و فروش ارز در صرافی های معتبر طبق نمودارهای جهانی و توصیه های کاربران تنظیم می شود و صرافی نقش مستقیمی در قیمت گذاری ندارد. این ویژگی تفاوت قیمت را در این بازار معاملاتی به حداقل می رساند.

3- ارائه کیف پول خصوصی و نقدینگی بالا:

با توجه به هزینه بالای کارمزد انتقال شبکه، معامله مداوم ارز و جابه جایی از کیف پول به صرافی ها و بالعکس برای معامله گران سودی نخواهد داشت. صرافی هایی مانند Nobitex، Ramzinx، Aban Teter، Vallex، Exquino یک کیف پول خصوصی و امن ارائه کرده اند که به کاربران خود این امکان را می دهد تا به راحتی سرمایه گذاری های بلندمدت یا تراکنش های کوتاه مدت انجام دهند و همچنین به نقل و انتقالات اعتماد کنند. دارایی های. در این زمینه حجم بالای معاملات در این صرافی ها و سرعت بالای نقدشوندگی ارزهای دیجیتال نشان از رضایت و اعتماد کاربران به این صرافی ها دارد.

قدم گذاشتن به دنیای حرفه ای

به طور کلی کار در بازار ارزهای دیجیتال هیجانات خاص خود را دارد و باید با دقت وارد این دنیای اسرارآمیز شد و اصل این نیست که فقط وارد این بازار شوید. همچنین باید خرید و فروش را یاد بگیرید. برای انتخاب یک صرافی به روز و قابل اعتماد، باید به دنبال برخی ویژگی های اساسی و متمایز باشید که در این مقاله به آن اشاره کردیم. به یاد داشته باشید که عجله کردن اکیدا ممنوع است. در عوض، باید با دقت و حوصله مقایسه ها و اندازه گیری های مختلف را انجام دهید.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما