چرا باید سوله خود را قفسه بندی کنید؟

قفسه بندی های پیچ و مهره ای که از رایج ترین قفسه بندی ها در انبارها هستند توسط قفسه سازان طراحی و اجرا گردند. اگرچه بعد از آمار نا اميد کننده فروش و بسته شدن بعضي از سايت هاي فروش کالا، اين کانال جديد تا حدي محدود شد اما ظهور يک شبکه اجتماعي جديد به نام پينترست (Pinterest) باعث شد که با بالا رفتن ميزان بازديد براي کالاها و محصولات به اشتراک گذاشته شده در اين سايت، فرصت هاي خرده فروشي به سرعت افزايش يابد. در بازي تجارت كه با رايانه بازي مي شود – و امتيازها براساس دلار و سنت است – سوابق مالي خوب به مثابه تجهيزات راهبري هواپيما هستند، كه به شما ميزان ارتفــــــاع، جهت و سرعت را انتقال مي دهند.

قفسه مغازه از كاركنان خود قدرداني كنيد، آنها باارزش ترين سرمايه شما هستند. در حال حاضر اجرا و نصب قفسه بندی خود سوله با قیمت های مختلف و توسط متخصصین در این حوزه صورت می گیرد. سايت هايي مانند eBay و Amazon در حال حاضر نيز در حال تغيير مفهوم محل فيزيکي بازار هستند. تکنولوژي بخش مهم و کليدي در پيشرفت اين روندها بازي مي کند؛ و قطعاً در سال 2022 با بازاري روبرو خواهيم شد که سهم خريدهاي آنلاين از کل حجم فروش خرده فروشي در اين بازار نسبت به زمان جاري بسيار بيشتر خواهد بود. بدون كنترل كافي، دارائيها آرام آرام شامل مرور زمان شده، كالاهاي كهنه و معيوب در مغازه مانده و براي خرده فروشان بسيار گران تمام مي شوند.

قفسه فروشگاهي

درواقع ادراك مشتريان شما از: نام فروشگاه، موقعيت آن، ظاهر، ساختمان، تزئينات، ورودي، طبقات، درها، باجه ها، مبلمان اتاقها، اتاق انتظار، محصولات، قيمتها، كالاهاي درمعرض ديد، علامتها، پنجره ويترينها، كارت ويزيت، فاكتورها، بروشورها، جنس تبليغات، خدمات مشتريان و تمامي چيزهايي كه مربوط به كسب و كـــــار شما مي شود شكل مي گيرد. برای مثال یکی از انواع قفسه بندی ها، قفسه بندی پانل راک می باشد که به آن Shelving Rock Pancls نیز گفته می شود. خريدهاي اينترنتي به صورت سنتي، محدود به کالاهايي مانند کتاب ها، فايل هاي دانلودي و وسايل الکترونيکي شده است. برخي از سايت هاي مقايسه قيمت محدود به بررسي قيمت يک کالاي منحصر به فرد بودند، اما سايت هاي جديدي مانند mySupermarket در انگلستان اين امکان را به مصرف کنندگان مي دهند که قيمت کل سبد کالاهاي مورد نيازشان را در فروشگاه هاي خرده فروشي مهم مقايسه کنند و بهترين پيشنهاد را براي خريد انتخاب کنند.

قفسه پيچ و مهره اي

در سال 2002 شرکت آمازون (Amazon) درآمد خود را معادل 3.39 ميليارد دلار آمريکا اعلام کرد، گرچه اين رقم همانند قطره اي در اقيانوس 2.3 تريليون دلاري بازارهاي آمريکا است؛ اما انتظار مي رود که درآمد اين شرکت تا پايان سال جاري از مرز 50 ميليارد دلار عبور کند. كاركنان خود را آموزش دهيد و به آنها اطمينان خاطر و مهارت ببخشيد تا كارشان را بهتر انجام دهند. قفسه بندی شرکت دژسازان مبین، طی ۱۰ سال سابقه و فعالیت خود در زمینه مشاوره، طراحی، ساخت و اجرای سیستم های قفسه بندی انبار و قفسه بندی فروشگاهی توانسته است با بهره گیری از تجربیات خود، بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین الآت و کسب دانش و مهارت های عصر مدرن، به کیفیت محصولات خود بیفزاید. قفسههای سوپری یکی از پر فروشترین تجهیزات فروشگاهی بوده و اغلب مغازهها و مراکز تجاری بزرگ دارای آن میباشند.

قفسهبندی مغازهها بخش مهمی از راهاندازی یک تجارت موفق است. گرچه بايد متذکر شد که نه تنها ديدگاه هايي مانند “امتحان کن و سپس خريد کن” در مورد کالاهايي مانند پوشاک و خوار و بار اقبال چنداني نيافت؛ بلکه با موفقيت بنگاه هايي مانند ASOS، يک فروشگاه موفق آنلاين براي پوشاک، و افزايش روند فروش اينترنتي براي خرده فروشان مهم خوار و بار؛ نادرستي اين ديدگاه ها نيز اثبات شد. ضخامت باید بر اساس سنگین بودن باری باشد که بر روی قفسه قرار می دهید. اين مفهوم در جهان علي الخصوص در کشور چين مورد اقبال عمومي قرار گرفت. چيزي كه آنها كم دارند، استراتژي قيمت گذاري برمبناي محاسبه مورد به مورد براي نظم، پيشرفت، و كالاي زير قيمت است. بــراي رقابتي شدن، به نمايشهاي حرفه اي (TRADE SHOWS) توجه كنيد، در گروههاي خريد مشاركت كنيد، و به دنبال توليدكنندگــاني باشيد كه به شما اين امكان را مي دهند كه با خريد عمده، كالا را زيرقيمت و به قيمت عمده فروشي خريداري كنيد.

برای خرید قفسه و استند فروشگاهی با بهترین قیمت می توانید به مراکز تولید آن مراجعه کنید تا علاوه بر اینکه از کیفیت جنس خریداری شده مطمئن باشید از نظر اقتصادی هم برای شما مقرون به صرفه تر باشد. یکی از مهم ترین آیتم هایی که بر تصمیم گیری مشتری در خرید تاثیر گذار است ظاهر شیک و منظم اجناس و در دسترس بودن آنهاست.قفسه های زیبا و منحصر بفرد با رنگ و فرم شکیل که دارای فضای باز مناسب بین ردیف ها هستند، بیشترین دید را برای مشتری ایجاد می کنند. انواع قفسه مغازه از جمله قفسه فلزی، قفسه طوسی و قفسه پیچ و مهره ای را می توانید به آسانی از فروشگاه شیک شلف تهیه کنید. وسیله ای برای ذخیره سازی مواد و کالایی که توسط لیفتراک جابه جا می شود.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل