چلسی ویران شد. سقوط آزاد قهرمان اروپا با آبراموویچ! – تمرین سه

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، چلسی از فروش بلیت یا جذب بازیکنان جدید برای دیدارهای امروز خود منع شده است و پس از اضافه شدن رومن آبراموویچ به لیست تحریم های انگلیس، باید مغازه های ورزشی خود را ببندد. چند خبرگزاری اعلام کرده اند ممکن است سال آینده این باشگاه از لیگ حذف شود و به لیگ دسته دوم سقوط کند!

9.4 میلیارد الیگارش روسی که روابط نزدیک با ولادیمیر پوتین دارند، از تجارت با افراد و شرکت های انگلیسی منع شده اند، به این معنی که طرح فروش باشگاه اکنون متوقف شده است.
با این حال، تا زمانی که آبراموویچ از نظر مالی مقرون به صرفه نباشد، دولت ممکن است اجازه فروش را بدهد.

وضعیت فعلی چلسی به عنوان یک “دارایی مهم” مجوز انحصاری برای ادامه فعالیت دریافت کرده است، اما مالک آن از هرگونه سود محروم خواهد شد.

باشگاه از فروش بلیت خانه و خارج از خانه منع شده است و تنها هوادارانی که قبلا بلیت تهیه کرده اند از جمله 28000 دارنده بلیت فصلی مجاز به حضور در بازی ها هستند.

همچنین این امکان وجود دارد که مسابقات لیگ قهرمانان اروپا پشت درهای بسته برگزار شود، زیرا این بلیط ها اغلب جدا از بلیط های فصلی خریداری می شوند.

این ممنوعیت، چلسی را از خرج کردن بیش از هزار 20000 دلار در هر سفر خارج از خانه منع می کند و باعث ایجاد بلاتکلیفی جدی برای بازی چهارشنبه آینده لیگ قهرمانان اروپا در لیل می شود. آنها امشب در خارج از خانه با نوریچ بازی خواهند کرد و یکشنبه در خانه با نیوکاسل بازی خواهند کرد.

یک منبع به دیلی میل گفت: “استمفوردبریج بدون تماشاگر نخواهد بود و ما انتظار نداریم آنها پشت درهای بسته بازی کنند.” این به این معنی است که ممکن است برخی از صندلی ها خالی باشد، اما ممکن است کل ورزشگاه پر نشود.

چلسی نمی تواند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد و مانع از حضور یک بازیکن در بازار نقل و انتقالات تابستانی شود، اما بازیکنان و تیم های موجود همچنان پرداخت خواهند شد. همچنین ممکن است به دریافت پرداخت های پخش تلویزیونی و ارائه غذا و نوشیدنی در مسابقات ادامه دهد.

این باشگاه که امروز تولد 117 سالگی خود را جشن می گیرد، نمی تواند هیچ سهامی را بفروشد، اما خرده فروشان دست دوم می توانند تا زمانی که چلسی پول نداشته باشد، به فروش خود ادامه دهند.

این مجوز تا 31 می ادامه خواهد داشت، اما ممکن است در هر زمان “تغییر، لغو یا تعلیق شود”. در پایان فصل احتمال سقوط 9 امتیازی از چلسی نیز وجود دارد.

نادین دوریس، وزیر فرهنگ، گفت که هدف این است که اطمینان حاصل شود که آبراموویچ از اموال خود استفاده نمی کند. نام این الیگارشی توسط هواداران چلسی در جریان یک دقیقه تشویق در اوکراین در برنلی در روز شنبه فریاد زده شد و انتقادات گسترده ای را برانگیخت.

اما آبراموویچ موفق‌ترین رکورد تاریخ چلسی را با 21 جام از جمله پنج قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شکست. اسپانسر چلسی، شرکت تلفن و وای فای سه، امروز تایید کرد که در حال بررسی همکاری با این باشگاه است.

یکی از آنها هواداران را شوکه کرد و گفت: “پایان چلسی تا جایی که ما می دانیم.”

نادین دوریس (وزیر فرهنگ بریتانیا) در توییتر نوشت: «اولویت ما این است که از کسانی که به رژیم پوتین اجازه پاسخگویی می‌دهند، پاسخگو باشیم.

بدیهی است که تحریم های امروز تاثیر مستقیمی بر چلسی و هوادارانش دارد. ما سخت کار کرده ایم تا باشگاه و بازی ملی بی جهت از این تحریم های مهم آسیب نبیند. برای اطمینان از ادامه رقابت و فعالیت باشگاه، مجوزهای ویژه ای صادر می کنیم که به اجرای برنامه ها اجازه می دهد، به کارکنان مسابقات و دارندگان بلیط پرداخت می کند و همچنین آبراموویچ را از مالکیت باشگاه محروم می کند.

من می دانم که این باعث ایجاد عدم اطمینان می شود، اما دولت با لیگ ها و باشگاه ها برای محافظت از فوتبال و در عین حال اطمینان از رسیدن تحریم ها به اهداف، همکاری خواهد کرد. باشگاه های فوتبال سرمایه های فرهنگی و سنگ بنای جوامع ما هستند. ما مصمم هستیم از آنها محافظت کنیم.»

آبراموویچ در دوران حضورش در چلسی چهره فوتبال انگلیس را تغییر داد و آبی ها را در 19 سال به 21 جام جهانی رساند. این دوره اما در میانه جنگ بین ولادیمیر پوتین و روسیه در اوکراین به پایان رسید.

دیوید لامی، وزیر امور خارجه آمریکا نیز امروز از محکومیت «بالاخره» آبراموویچ استقبال کرد.

نیک کندی میلیاردر بریتانیایی آخرین تاجر برجسته ای بود که برای چلسی پیشنهاد داد.

سرمایه‌گذار سوئیسی Hansjgrg Weiss و سرمایه‌گذار آمریکایی تاد بوهلی نیز در رقابت بودند و بیش از 10 طرف معتبر در مناقصه شرکت کردند. چلسی طبق معمول خود را برای بازی پنجشنبه لیگ برتر در نوریچ آماده می کند، اما اکنون همه در باشگاه به دنبال جزئیات وضعیت فعلی هستند.

شریک تجاری آقای آبراموویچ، اولگ دریپاسکا، با تحریم‌های مشابهی مواجه است، همانطور که ایگور سچین، رئیس‌جمهور نفت روسیه و چهار تن از نزدیکان پوتین توضیح دادند.

بوریس جانسون گفت: “هیچ پناهگاه امنی برای کسانی که از تهاجم وحشیانه پوتین به اوکراین حمایت می کنند وجود ندارد.”

طبق گزارش فوربس، آقای آبراموویچ 10.10.4 میلیارد (12.5 میلیارد دلار)، عمارتی به ارزش 150 میلیون در کنزینگتون، پنت هاوسی در غرب لندن با 22 میلیون و بیش از 1.2 میلیارد قایق بادبانی، جت خصوصی، هلیکوپتر و ابرخودرو، مالک است. در انگلستان و جاهای دیگر.

دو تا از قایق های او ممکن است دست نیافتنی باشند. سولاریس یک هفته پیش به ارتفاع 4.430 متری در بارسلون لنگر انداخت، اما اکنون تصور می شود که در سواحل سیسیل است و به سمت اسرائیل می رود، جایی که تابعیت دارد.

کسوف 5540 میلیونی در حال حاضر در جزایر ویرجین بریتانیا در کارائیب در حال وقوع است.

گفته می شود در لندن، کارکنان او آماده دیدن عمارت 15 خوابه او به ارزش 150 متر در باغ های کاخ کنزینگتون و پنت هاوس سه طبقه به ارزش 2222 متر در فواره چلسی هستند.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما