چلسی و ادعایش خیلی زود پس گرفته شد! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1815489 |
24 مارس 1400، 21:05 |
11,378 بازدید |

یکی
نظرات

چلسی از ادعای خود در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل میدلزبورو پشت درهای بسته انصراف داد.

به گزارش “ورزش سه”، تحریم های دولتی علیه رومن آبراموویچ باعث شد تا چلسی نتواند بلیت فروشی کند و مدیران این تیم خواستار تغییر این روند شده اند. در حال حاضر، سایت چلسی قادر به فروش بلیت های جدید به افراد نیست و تنها دارندگان بلیت های فصلی یا هوادارانی که قبل از تحریم آبراموویچ در 10 مارس بلیت خریداری کرده اند، می توانند در ورزشگاه استمفورد بریج به چلسی بپیوندند.

این هم برای چلسی در خارج از خانه مشکل ساز است.با پیش خرید بلیت در ورزشگاه حضور داشته باشید.

“ما ناامیدیم که اعلام کنیم نمی‌توانیم بلیت بازی شنبه جام حذفی در میدلزبورو را بفروشیم. علیرغم همه تلاش‌ها و فرصت خرید بلیط از خانه، “هواداران تمام شده‌اند. بازی مقابل میدلزبورو با این حال، ما قویاً از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم که بازی را پشت درهای بسته ادامه دهد.»

اما دقایقی پیش اتحادیه فوتبال انگلیس رسما اعلام کرد که چلسی از درخواست خود برای بازی پشت درهای بسته صرف نظر کرده است. اتحادیه فوتبال انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از مذاکرات سازنده بین اتحادیه فوتبال انگلیس و چلسی، باشگاه موافقت کرد که درخواست خود را برای بازی یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل میدلزبورو پشت درهای بسته پس بگیرد.

اتحادیه فوتبال انگلیس همچنان در حال مذاکره با چلسی، لیگ برتر و دولت برای یافتن راه حلی است که به هواداران چلسی اجازه می دهد در بازی ها حضور داشته باشند و هواداران خارج از خانه مشکلی برای رفتن به استمفوردبریج نداشته باشند. تحریم ها باید پیدا شود».

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما