چلسی 2-0 لیل; برد بدون درد با دو مصدومیت :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812086 |
04 مرداد 1400 شهریور 01:26 |
305 بازدید |

0
نظرات

چلسی بازی خود مقابل لیل را با پیروزی 2-0 به پایان رساند و در بازی برگشت کار را آسان کرد.

به گزارش “ورزش سه”، قهرمان فعلی لیگ قهرمانان اروپا پس از قهرمانی در جام باشگاه های جهان، امشب به مصاف لیل رفت. مبارزه در اولین دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 20-2022 از ساعت 23:30 در ورزشگاه استمفورد بریج آغاز شد. دیدار امشب شاهد جدال شدید تیم های سوم و یازدهم لیگ آدا و فرانسه بود. لیل در این مرحله در صدر گروه G قرار دارد و چلسی پس از یوونتوس در رده دوم گروه H قرار دارد.

توخل امشب با نیمکت نشینی لوکاکو و ورنر، خط حمله را به مثلث هاوارتس، زیاش و پولیشیچ متصل کرد و بار دیگر نشان داد که در آستانه فینال جام اتحادیه (یکشنبه هفته آینده) با مهاجم بلژیکی مقابل لیورپول مشکل دارد. ). اصرار کن لیل، از سوی دیگر، امیدوار بود دیوید گلزنی کند. او با 12 گل سومین گلزن برتر لیگ 1 فرانسه است.

بازی را با هجومی در میان تشویق هواداران آغاز کرد و در کمتر از 10 دقیقه چلسی گل اول را به ثمر رساند. پس از دو تلاش ناموفق برای دفع دروازه لیل، هاوارتس در دقیقه 8 از روی یک کرنر از سمت چپ، اولین گل چلسی را وارد دروازه لئوناردو کرد.

مدت کوتاهی پس از این گل، لیل برای جبران آن حملات گسترده ای انجام داد اما نتوانست دروازه را دفع کند. شاگردان توخل خیلی سریع از لاک دفاعی خارج شدند تا دیگر به حریف فشار نیاورند. آنها با پس گرفتن توپ به دنبال گل دوم بودند. با این حال، این اتفاق نیفتاد تا این که نیمه با تک گل هاوارتس به پایان رسید و تیم میزبان در همان دقایق ابتدایی با نتیجه 1-0 پیش افتاد.

چلسی در ابتدای 45 دقیقه اول مانند نیمه اول چهره تهاجمی داشت. اما حملات این تیم برخلاف نیمه اول منجر به گل زودهنگام نشد. دو مصدومیت شدید توخل را مجبور کرد در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم دو تعویض اجباری انجام دهد. ابتدا کواچیچ به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و دقایقی بعد زیاش به دلیل مشابه مجبور به ترک زمین شد.
با وجود این دو تغییر اجباری، میزبان با حفظ برتری، گل دوم را به ثمر رساند. هاوارتز در دقیقه 58 با ضربه ای دیدنی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند اما توپ از کنار دروازه بیرون رفت. تنها دو دقیقه بعد با پاس عمقی زیبای کونته، توپ درون محوطه جریمه به پولیشیچ رسید و این بازیکن به خوبی توپ را وارد دروازه کرد.

چلسی برتری را دو برابر کرد و به برتری خود ادامه داد. بازی تا دقیقه 80 ادامه داشت تا لیل با دفاع مستحکم و دروازه بان آماده خود قدرت فشار آوردن به آبی ها را پیدا نکرد. در 10 دقیقه گذشته، ما شاهد چندین نیمه بازی بیش از دو گل بودیم اما هیچ توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد تا چلسی به راحتی با پیروزی 2-0 به بازی بازگردد.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما