کریستال پالاس 0-0 منچسترسیتی: هدیه ویرا به باشگاه – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1815374 |
24 اسفند 1400 01:30 |
3,072 بازدید |

0
نظرات

منچسترسیتی در خانه مقابل کریستال پالاس به تساوی 0-0 رسید.

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی که در هفته های اخیر سه امتیاز متوالی لیورپول را پشت سر گذاشته بود، در دیدار امروز مقابل پالاس متوقف شد تا حالا شاگردان یورگن کلوپ شانس پیروزی در بازی بعدی را داشته باشند فاصله را کم کنید. یک امتیاز به رهبر

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ را در اختیار داشت اما تا 9 دقیقه طول کشید تا اولین موقعیت جدی خود را در کریستال پالاس ایجاد کند. ریاض مصمم بود با یک ضربه خطرناک دروازه تیم میزبان را بزند اما ضربه او وارد دروازه سارای نشد.
تیم میزبان پیش افتاد و اولیس در دقیقه 13 پیش افتاد اما ضربه سیتی به بیرون رفت.
یک دقیقه بعد همه چیز برای گلزنی سیتی آماده بود اما برناردو سیلوا این فرصت عالی را از دست داد. در ابتدا این کوین دی بروین بود که با یک ضربه محکم از پشت محوطه جریمه به دروازه پالاس برخورد کرد اما گوایتا به خوبی توپ را دفع کرد. توپ از روی برناردو سیلوا برگشت و او سعی کرد گوایتا را براند، اما توپ از او برگشت و هدر رفت.
سیتی به برتری خود ادامه داد و بازیکنان تا دقیقه 27 به دنبال راهی برای باز کردن دروازه کاخ بودند، ضربه محکم ژائو کانسپسیون می توانست گل اول بازی باشد، اما ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد و توپ برگشت وارد دروازه شد. امریک لاپورت گل زد، فرار کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول سیتی بر موقعیت مسلط بود و با یکی دو گل نیمه اول سارای موقعیت ایجاد کرد اما هیچ کدام تبدیل به گل نشد و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پالاس نیمه دوم را بهتر آغاز کرد، توپ در دقیقه 50 در بازی برگشت به Şeyho Quieta رسید اما ضربه او به بیرون رفت.
سپس نوبت بازیکنان سیتی برای گرفتن توپ و زمین بود و در دقیقه 57 تیم میهمان دوباره در آستانه زدن گل اول قرار گرفت اما پس از برخورد کوین دی بروین به تیرک دروازه، ضربه ریاض محرز به گوایتا بازگشت. یک پاسخ دیدنی

سیتی برتری خود را حفظ کرد تا اینکه گریلیش در دقیقه 70 با یک پاس خطرناک از روی دروازه، برناردو سیلوا را به دروازه بازگرداند، اما ضربه او به بیرون رفت.
در دقایق پایانی بازیکنان سیتی برای ایجاد موقعیت گل تلاش کردند و بازیکنان این تیم نتوانستند دروازه سارای را باز کنند. از طرفی در دقیقه دوم وقت تلف شده پالاس خیلی به زدن گل دوم نزدیک بود اما ضربه گالاگر از بالای دروازه به بیرون رفت و بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما