کشف مجدد بالکاناتولی قاره فراموش شده 40 میلیون ساله دیجیاتو

[ad_1]

قاره ای باستانی که 40 میلیون سال پیش خانه حیوانات عجیب و غریب بوده و احتمالاً به پستانداران آسیایی کمک کرده تا به اروپای جنوبی برسند، کشف شد. قاره فراموش شده ای به نام بالکاناتولیا 34 میلیون سال پیش بین اروپا، آسیا و آفریقا قرار داشت و با پایین آمدن سطح دریا در آن زمان پلی بین آسیا و اروپا تشکیل داد.

حدود 34 میلیون سال پیش و پس از آن ائوسنبا مهاجرت پستانداران آسیایی، تعداد زیادی از پستانداران در جنوب اروپا منقرض شدند. اکتشافات اخیر فسیل ها بین 5 تا 10 میلیون سال قبل از انقراض نشان می دهد که یک منطقه زیستی خاص ممکن است راه را برای مهاجرت پستانداران آسیایی به جنوب اروپا هموار کرده باشد و جمعیت آنها را در این منطقه افزایش داده باشد.

برای بررسی این پدیده، مرکز ملی تحقیقات علمی فرانسه با همکاری سایر موسسات، محل فسیل‌هایی را که امروز نامگذاری شده‌اند، که در غربی‌ترین برآمدگی‌های آسیا قرار دارد، مورد بررسی مجدد قرار دادند. شبه جزیره بالکان و آناتولی شناخته شده.

مقایسه بالکان 40 میلیون سال پیش با امروز

این تیم با داده های جدید زمین شناسی توانست طول عمر این منطقه را بهتر محاسبه کند و تغییرات جانوری و جغرافیایی این منطقه را بازسازی کند و متوجه شود که: کلیسای جامع بالکان تاریخچه پیچیده ای دارد که به طور دوره ای زیر آب می رود و دوباره کشف می شود. این مطالعه نشان داد که Balkanatolia راهی بود که حیوانات از آسیا به اروپای غربی مهاجرت کردند.

گذشته از بالکان

حدود 50 میلیون سال پیش، کلیسای جامع بالکان جزیره‌ای مستقل از الجزایر بود که از تمام قاره‌های همسایه آن جدا شده بود و حیواناتی متفاوت از موجودات اروپا و آسیا را تشکیل می‌داد. در نهایت، با کاهش سطح دریا، یخ های قطب شمال منبسط می شوند و صفحات تکتونیکی به سمت داخل حرکت می کنند. 34 تا 40 میلیون سال پیشقاره بالکان به اروپا متصل بود.

این تغییرات باعث شد پستاندارانی مانند جوندگان و حیوانات سمی به اروپای غربی رفته و به بالکان حمله کنند. علاوه بر این، این تیم فسیل های جدیدی حاوی قطعاتی از استخوان فک حیوانات بین 35 تا 38 میلیون سال پیش در ترکیه پیدا کردند. کرگدن اتفاق افتاد

این فسیل احتمالاً قدیمی‌ترین فسیل سمی آسیایی است که در آناتولی یافت شده و قدمت آن به پیش از ائوسن بزرگ می‌رسد. کشف این فسیل نشان می دهد که پستانداران آسیایی به آفریقا مهاجرت کرده اند. اروپای غربی سالم بودند. مسیر جنوبی جدید به اروپا از طریق آسیای مرکزی خشک تر، سردتر و بیابان تر، احتمالا مهاجرت پستانداران آسان تر و لذت بخش تر بود.

اما باستان شناسان باید به تحقیقات خود ادامه دهند و شواهد قابل اعتمادتری برای درک بهتر تغییرات ارائه دهند. کلیسای جامع بالکان بدست آوردن. اما فسیل‌هایی که این تیم تاکنون یافته‌اند فرصتی منحصر به فرد برای مطالعه تکامل جانوران و گیاهان منطقه است.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.