کومان: لاپورتا هزار بار گفت که ژاوی را نمی‌خواهم – ورزش 3

[ad_1]

کد خبر: 1813497 |
12 شهریور 1400 شهریور 12:54 |
9,463 بازدید |

9
نظرات

من هم این نوع خرید را دوست دارم.

رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا پس از یک وقفه طولانی بالاخره سکوت خود را در مورد این تیم شکست.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا این فصل را با نیمکت نشینی کومان آغاز کرد اما اوضاع آن طور که او می خواست پیش نرفت.
هلندی ها شرایط خوبی با بارسلونا نداشتند و در نهایت مجبور به ترک این تیم شدند و ژاوی هرناندز جایگزین او شد.
پس از یک سکوت طولانی در مورد آنچه اتفاق افتاد، کومان اکنون در مورد آن با روزنامه هلندی Aglemeen Dagblad صحبت کرد.
کومان در مورد بازگشتش به نیوکمپ گفت: «البته که برای مدتی من را در این ورزشگاه نخواهید دید. من هنوز توانایی حضور در آنجا را ندارم. وقتی لاپورتا در باشگاه است نمی توانم وانمود کنم که هیچ اتفاقی نیفتاده است.”

سرمربی هلندی درباره حضور ژاوی روی نیمکت گفت: آنها فرصتی را که به ژاوی به عنوان سرمربی جدید دادند به من ندادند. این هنوز برای من دردناک است. مصدومیت های زیادی در دوران حضورم در تیم وجود داشت که باید با آنها دست و پنجه نرم می کردم. حالا یک پدر به اوج بازگشته و عثمان دمبله هم اضافه شده است. “همه چیز تمیز است.”
وی با اشاره به از دست دادن لیونل مسی افزود: با اصرار مدیران باشگاه به دلایل مالی با چند بازیکن حاضر به جدایی شدم اما وقتی می بینید بازیکنی پس از جدایی 55 میلیون یورویی مسی به تیم می رود این سوال پیش می آید. شاید مشکل دیگری وجود داشته باشد. “مسی چرا مجبور شد بارسا را ​​ترک کند؟

کومان که هرگز لاپورتا را دوست نداشت، گفت: من مربی لاپورتا نبودم. من از همان لحظه اول این حس را داشتم. از مدیریت پشت سرم حمایت لازم را نگرفتم. من واقعاً می خواستم به عنوان سرمربی در بارسلونا موفق باشم، اما متوجه شدم که لاپورتا می خواهد از شر من خلاص شود زیرا آنها من را انتخاب نکردند. او هزاران بار به من گفت که ژاوی را نمی‌خواهد زیرا تجربه کافی نداشت.
سرمربی سابق تیم ملی هلند با اشاره به فشارهایی که در نوکمپ متحمل شد، گفت: هر مربی نیاز به زمان و حوصله هیئت مدیره دارد. من هم دوست داشتم چنین بازیکنانی را به خدمت بگیرم. اما اکنون برای این باشگاه خوشحالم زیرا شرایط برای آنها بهتر شده است. تماشای نمایش قدیمی فرانکی دی یونگ لذت بخش است زیرا کیفیت بسیار بالایی دارد.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.