کونته: عصبانیت من یک استراتژی بود، نه یک احساس واقعی! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1813186 |
19 اسفند 1400، 13:46 |
4,304 بازدید |

0
نظرات

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام با عصبانیت گفت که می خواهد پیامی را برای بازیکنانش ارسال کند.

به گزارش “ورزش سه”، کونته در هفته های گذشته پس از دیدارهای تیمش بارها رفتارهای متناقضی از خود نشان داده است.
سرمربی ایتالیایی پس از پیروزی 2-3 مقابل منچسترسیتی، بازیکنان تاتنهام را بهترین تیمی توصیف کرد که با آنها کار کرده است و مدعی شد مشکل از بازیکنان این تیم پس از شکست مقابل برنلی بوده است.
او همچنین اظهار داشت که در حال بررسی زودهنگام ترک تاتنهام است زیرا معتقد است او فرد مناسبی نیست که بتواند شرایط تیم را تغییر دهد و بازیکنان را به سمت پیشرفت هدایت کند.
منابع نزدیک به باشگاه اعلام کردند که کونته پس از کسب نتایج نه چندان خوب بسیار احساساتی شد و پس از شکست به یک روز برای بازگشت به شرایط عادی نیاز داشت.
با این حال، کونته در آستانه دور پنجم جام حذفی مقابل میدلزبورو مدعی شد که پیام های احساسی او بخشی از استراتژی تغییر فرهنگ باشگاه است.

سرمربی تاتنهام روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: “شما باید بفهمید که استراتژی کجا بود و کجا نبود و فقط یک لحظه احساسی وجود داشت.” این درست نیست که من توضیح دهم که چرا سه روز بعد از صحبت هایم اظهارات دیگری کردم.
کونته با اشاره به استراتژی ای که در این مدت اتخاذ کرده است، گفت: “شاید بتوانم آن را برای شما توضیح دهم. هر بار که ما یک کنفرانس مطبوعاتی داریم، یک استراتژی پشت آن وجود دارد و این فقط یک لحظه احساسی نیست.”
وی با ادعای اینکه تصمیم برای ارسال پیام به بازیکنانش بوده است، افزود: بعد از بازی برنلی احساس کردم لحظه فرا رسیده است، چهارمین باخت در پنج بازی و برد سه روز پیش مقابل منچسترسیتی. پیامی برای خودم، باشگاه و بازیکنان. ما اینجا هستیم تا لذت ببریم و به جلو حرکت کنیم.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما