بهترین زوج تاریخ لیگ جزیره (عکس) :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811655 |
01 شهریور 1400 شهریور 14:38 |
2,981 بازدید |

0
نظرات

مو و یال با گل فوق العاده شروع شد.

ستارگان آفریقایی لیورپول با گلزنی در دیدار روز گذشته تیمشان رکورد مهمی را به نام خود ثبت کردند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم لیورپول روز گذشته موفق شد با نتیجه 3-1 نورویچ را شکست دهد. با وجود اینکه شاگردان باشگاهی پس از پیروزی شیرین مقابل اینتر در میلان مبهوت گل شیرین حریف بودند، ستاره های درخشان خط حمله یک پیروزی دیگر را به آنها هدیه کردند.

لیورپول پس از یک وقفه طولانی در هفته گذشته مقابل اینتر، برای اولین بار دو صلاح-مانه را در ترکیب اصلی خود داشت. این دو ستاره که برای همراهی تیم های ملی خود در جام ملت های آفریقا به کامرون رفته بودند، پس از صعود مصر و سنگال به فینال، مانه به قهرمانی سنگال راه یافتند و صلاح پس از باخت در فینال روحیه خود را از دست داد. همراه با تاخیر طولانی

صلاح در نیمه دوم مقابل لستر بازیکن تعویضی بود اما این اولین بازی سانه مقابل اینتر بود. بازی مقابل نوریچ نیز اولین بازی پس از جام ملت های آفریقا بود که در آن دو ستاره آفریقایی خط حمله باشگاه خود را در ترکیب اصلی داشتند. مو و مانه هر کدام یک گل در این مسابقه به ثمر رساندند تا نقطه عطفی در روزی که دیاز اولین گل خود را برای لیورپول به ثمر رساند، رقم بزنند.

مانه با یک ضربه آکروباتیک تماشایی برای لیورپول گلزنی کرد و صلاح پس از پاس بلند بکر به زیبایی مدافع و دروازه بان حریف را شکست داد و گلی خیره کننده به ثمر رساند. سادیو مانه روز گذشته صد و هشتمین گل خود را برای لیورپول در رده شانزدهم تاریخ LFC برای جان بارنز به ثمر رساند. صلاح همچنین صد و پنجاهمین گل خود را برای لیورپول به ثمر رساند. او در جدول گل های LFC در رده دهم باقی مانده است، اما تنها یک گل با نهم فاصله دارد.

دو تیم هجومی لیورپول در دیدار مقابل نوریچ آماری بی نظیر را به ثمر رساندند. دیروز مو صلاح و سادیو مانه سی امین گل لیگ برتر برای لیورپول شدند. این بالاترین شانس دو بازیکن برای یک تیم در تاریخ لیگ جزیره است که مو و مانه را به زوجی تاریخی برای قرمزها تبدیل می کند.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.