گزارش: ایتالیا پسر لوس لیگ قهرمانان :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812133 |
04 مرداد 1400 شهریور 12:40 |
15,903 بازدید |

4
نظرات

حمله تیمی: آنها لیاقت CL را ندارند

روزنامه فرانسوی اکیپ با اقدامی غیرمنتظره به فوتبال ایتالیا حمله کرد.

به گزارش “ورزش سه”، مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با دو دیدار پیگیری شد که یکی از آنها بازی یوونتوس با ویارئال بود.
ساعاتی قبل از اینکه شاگردان مکس آلگری برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی ویارئال را به خانه ببرند، روزنامه اکیپ مقاله ای منتشر کرد که فوتبال ایتالیا را تحقیر کرد.
این تیم در بیانیه ای اعلام کرد: «ایتالیا پسر بازنده ای است که به لیگ قهرمانان اروپا راه نیافته است. باشگاه های ایتالیایی علیرغم کسب چهار سهمیه در مرحله گروهی، برای رسیدن به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با مشکل مواجه هستند.
این اولین بار نیست که یک روزنامه فرانسوی به شدت به فوتبال ایتالیا حمله می کند و رقابت قدیمی و ریشه ای دو کشور را به تصویر می کشد.
وی در بخشی دیگر از این مقاله گفت: در سال 2016، سری آ در مسیر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دستخوش تغییرات جدی شد که از فصل 19-2018 اجرا کرده و هنوز هم ادامه دارد، اما این تغییر باعث ایتالیا نشد. باشگاه ها استانداردهای خود را بالا ببرند.”

این مقاله در واقع به نتایج کسب شده توسط تیم های ایتالیایی در اروپا در سال های اخیر اشاره می کند و آمار منفی ثبت شده توسط باشگاه های مختلف در این رقابت ها را زیر سوال می برد.
به نظر می رسد میلیون ها یورو خرج شده توسط پاری سن ژرمن که هرگز در فرانسه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده است، فراموش شده است.
اینتر شانس خود را برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا از دست داد و هفته گذشته 2-0 به لیورپول باخت و از سال 2018 تنها دو تیم ایتالیایی را در مرحله یک هشتم نهایی برد. یوونتوس در سال 2019 برابر اتلتیکو مادرید و در سال 2020 آتالانتا مقابل والنسیا پیروز شدند.

این آمار مطمئناً ایتالیایی ها را که عملکرد بدتری نسبت به اسپانیا، آلمان، فرانسه، انگلیس، پرتغال و هلند داشتند راضی نمی کند، اما باید توجه داشت که باشگاه هایی مانند پی اس جی و منچسترسیتی میلیون ها یورو در بازار نقل و انتقالات خرج می کنند. حالا آنها نتوانسته اند جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر ببرند.
دو دلیل قوی برای اینکه یوونتوس و اینتر سخت تلاش می کنند تا بازی برگشت را کسب کنند این است که باشگاه هایی که هرگز قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده اند نباید اجازه داشته باشند که بخواهند به آنها آموزش دهند.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما