گزارش: رونالدو از رفتن یوونتوس پشیمان است – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814963 |
21 مارس 1400، 14:48 |
8,338 بازدید |

یکی
نظرات

رویای یونایتد به یک کابوس تبدیل شد

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی از زمان پیوستن به منچستریونایتد روزهای خوبی را سپری نکرده است.

به گزارش “ورزش سه”، رونالدو تابستان گذشته پس از سه سال حضور در یوونتوس از این تیم جدا شد و به اولدترافورد بازگشت و برای این تیم بازی کرد.
با این حال بازگشت این بازیکن به شیاطین سرخ آنطور که انتظار می رفت درخشان نبود و شرایط سخت تیم و بحرانی که در سال های اخیر پشت سر گذاشته بود روی عملکرد او نیز تاثیر گذاشته است.

رالف رنگنیک، سرمربی موقت دیروز مدعی شد که هرگز از رونالدو نپرسیده که آیا در اولدترافورد خوشحال است یا نه، و تمرکز او صرفاً روی آمادگی این بازیکن برای بازی های آینده بوده است.

بسیاری معتقدند ادعاهای سرمربی آلمانی به این معناست که مهاجم پرتغالی پس از بازگشت به شمال غرب انگلیس از وضعیتی که در آن قرار دارد راضی نیست.

باید گفت که بازگشت رونالدو به منچستریونایتد طبق برنامه پیش نرفت. بسیاری از هواداران معتقد بودند که یونایتد پس از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی و امضای قرارداد با رافائل واران، گیدئون سانچو و رونالدو مدعی قهرمانی در لیگ برتر خواهد شد، اما نتایج ناامیدکننده و عملکرد ضعیف باعث نارضایتی شدید هواداران این تیم شد.

در حالی که دوران حضور رونالدو در تورین چندان درخشان نبود و آنها نه تنها موفق به قهرمانی در لیگ اروپا نشدند، کنترل رقابت های داخلی را نیز از دست دادند، اما انتقادات از این بازیکن به اندازه انگلیس نبود.

مهاجم پرتغالی در تورین آمار بسیار بهتری داشت. او در آخرین فصل حضورش در یوونتوس، میانگین 0.93 گل در 90 دقیقه، 0.51 گل در 90 دقیقه و 1.93 شوت در هر فریم در 90 دقیقه به ثمر رساند.

شرط‌بندی او روی یونایتد تا اینجای فصل 0.44 گل در 90 دقیقه، 0.39 موقعیت در 90 دقیقه و 1.23 شوت در هر 90 فریم در 90 دقیقه بوده است که کاهش قابل توجهی است.

یوونتوس پس از جدایی در ابتدای فصل مشکلات گلزنی جدی داشت اما وضعیت این تیم در هفته های اخیر بسیار بهتر شده و حضور خود در لیگ قهرمانان فصل آینده را قطعی می کند.

این در حالی است که منچستریونایتد در حال حاضر در رده پنجم لیگ برتر انگلیس قرار دارد و با توجه به عقب ماندگی ها و عملکرد دیگر رقبای خود در سهمیه لیگ قهرمانان، به نظر می رسد به احتمال زیاد فصل آینده باشد. این برای رونالدو کاملا غیر قابل قبول است.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما