گل 31 ثانیه ای ولاوویچ; با طعم انتقام و رکورد (عکس) :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812123 |
04 اسفند 1400 11:50 |
1,199 بازدید |

0
نظرات

مخاطب شادی گل دوشان چه کسانی بودند؟

در بازی ویارئال – یوونتوس، تنها 31 ثانیه طول کشید تا دوسان والاوویچ اولین گل خود را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند. یک گل پس از لمس توپ اول و به دنبال آن یک جشن جنجالی.

به گزارش “ورزش سه”، دوسان والاوویچ شب گذشته اولین بازی خود در لیگ قهرمانان را انجام داد. او اولین گل خود را در اروپا به بهترین شکل ممکن به ثمر رساند. مهاجم یوونتوس در اولین تماس و تنها 31 ثانیه از شروع بازی گلزنی کرد. او فقط به یک لمس توپ نیاز داشت تا دروازه بان اسپانیایی را ناک اوت کند و بیانکونری را با ناک اوت کردن دو مدافع حریف و ضربه زدن به آنها با پای راستش (قطعا نه با پای قوی) بیرون بیاورد.
به این ترتیب تعداد رسمی گل های زده با پیراهن سیاه و سفید به عدد 2 رسید (در پی گلی که در اولین بازی خود مقابل ورونا در لیگ به ثمر رساند). ولاوویچ با این گل بهترین پاسخ را به انتقاداتی که بعد از دربی با تورینو به او وارد شد داد. جشن بحث برانگیز گل دومین پاسخ دوشان به منتقدان بود. او از جشن گرفتن گل خود ابایی نداشت و با دست به منتقدان اشاره کرد: حالا حرف بزن و انتقاد کن! ولاوویچ با این گل سریع و شادی پس از آن از فشارهای اخیر فرار کرده است. حالا او به خوبی می داند که بهترین راه برای ساکت کردن منتقدان این است که هر چه زودتر به مسیر اصلی بازگردیم.

در حالی که این سعادت ممکن است پاسخی به منتقدان و شکاکان به نظر برسد، اما گل اول ولاهوی اولین در لیگ قهرمانان با توجه به روشی که به دست آمد، به نظر می رسد پاسخی به مربی او ماسیمیلیانو آلگری باشد. کنترل عالی سینه و ضربه دقیق و قدرتمند برای فتح دروازه با پای راست روی توپ دشواری که از پشت می آید. این همچنین پاسخ خوبی بود به آخرین صحبت های آلگری در مورد خودش بعد از دربی: “او بازیکن خوبی است اما هنوز هم مانند همه بازیکنان باید یاد بگیرد. او باید وظایفی را که به او داده بودم در زمین انجام می داد، اما می توانست این کار را انجام دهد. او در نیمه اول مشکلاتی داشت و به سختی وظایفش را انجام داد. وضعیت او کمی متفاوت است.”

این گل بلافاصله ولاوویچ را وارد تاریخ یوونتوس کرد.دشان در واقع بازیکنی است که کمترین زمان (31 ثانیه) را برای زدن اولین گل خود در جام ملت های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا صرف کرده است. دوسان والاوویچ (22 سال و 25 روز) پس از الساندرو دل پیرو (20 سال و 308 روز) دومین بازیکن جوانی بود که در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا برای یوونتوس گلزنی کرد.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما