گوگل از کارمندان می خواهد که ماه آینده به دفاتر خود بازگردند | دیجیاتو

[ad_1]

پس از نزدیک به دو سال ارتباط از راه دور، کارمندان گوگل در منطقه خلیج سانفرانسیسکو و چند شهر دیگر، سرانجام از 4 آوریل شروع می شود (15 آوریل 1401) آنها به دفاتر باز خواهند گشت.

جان کیسی معاون گوگل کیسی در ایمیلی به کارمندان شرکت گفت:

دو سال طولانی و چالش برانگیز از زمانی که اکثر کارمندان شروع به کار از خانه کرده اند می گذرد. اما علیرغم پیشرفت‌ها در پیشگیری و درمان، کاهش مداوم مواردی که هنوز مشاهده می‌شود، و اقدامات ایمنی بهبود یافته در سایت‌های منطقه خلیج ما، می‌توانیم به طور رسمی انتقال هیبریداسیون را آغاز کنیم.

گوگل

گوگل رویکرد نسبتا کندی را برای بازگرداندن کارمندان به دفاتر خود در پیش گرفته است. سال گذشته، ساندار پیچای، مدیرعامل این شرکت، “کار ترکیبی” به اکثر کارمندان کار پاره وقت از خانه و از راه دور پیشنهاد شد. اکنون در ماه آوریل شاهد اجرای این طرح خواهیم بود و اکثر کارمندان گوگل ادامه خواهند داد دو روز در هفته آنها می توانند از راه دور کار کنند. همچنین کارمندان می توانند در صورت تمایل بیشتر در دفاتر کار کنند یا در صورت عدم آمادگی برای بازگشت به دفاتر، درخواست تمدید مخابرات خود را داشته باشند.

زمان بازگشت کارمندان غول فناوری به دفتر کارشان است

گوگل

به نظر می رسد بسیاری از شرکت های بزرگ فناوری قصد دارند کارمندان خود را در بهار به دفاتر خود بازگردانند. کارمندان مایکروسافت آنها این هفته برای کار در دفتر مرکزی ردموند، واشنگتن بازگشته اند، اما بیشتر آنها هنوز هم می توانند حدود 50 درصد از زمان خود را کار کنند. اکثر کارمندان متا آنها همچنین در 28 مارس (8 آوریل) به دفتر بازخواهند گشت. در ضمن کارمندان توییتر آنها می توانند برای همیشه از راه دور کار کنند، اما در صورت داشتن گواهی واکسیناسیون می توانند به دفاتر سانفرانسیسکو و نیویورک خود نیز مراجعه کنند.

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده اخیراً از اکثر کارمندان فدرال خواسته است که به دفاتر خود بازگردند. بنابراین با کاهش پرونده ها و محدودیت های شهرها می توان انتظار داشت شرکت های بیشتری در آینده تاریخ بازگشایی دفاتر خود را اعلام کنند.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما