یکی دیگر از طراحان کلیدی به اینتل می پیوندد – Zomit

[ad_1]

روحیت ورمابهمن، یکی از طراحان اصلی پردازنده‌های گرافیکی، در هفته سوم سال 1400 در پستی در لینکدین اعلام کرد که پس از هشت سال از این کشور می‌رود و یک هفته بعد به عنوان تیم طراحی پردازنده گرافیکی به اینتل می‌پیوندد.

او نقشی را که در دوران تصدی خود بازی کرده بود، در شغل جدید خود بر عهده خواهد گرفت. ورما 15 سال را در اینتل گذراند و قبل از هشت سال تصدی خود در ایمدی، جایی که در آن زمان معمار اصلی تراشه بود. عضو جدید اینتل قبل از پیوستن به شرکت برای اولین بار برای شرکتی به نام National Semiconductor کار می کرد که دیگر وجود ندارد.

ورما در سه سال گذشته به عنوان طراح پردازنده های مستقل کار کرده است. در این مدت او همچنین روی پروژه های بازی، بازی ابری، بازار مصرف کننده و رایانه های ایستگاه کاری کار کرد و پنج سال پیش در یک واحد تجاری نیمه خصوصی کار کرد.

ایستگاه های کاری کامپیوترهای قدرتمندی هستند که پردازش دسته ای سنگین را ارائه می دهند.

ورمارول

Verma احتمالاً پردازنده‌های گرافیکی Battlemage و Celestial اینتل را توسعه خواهد داد.

با توجه به Techspot، روهیت ورما به عنوان معمار ارشد پردازنده‌های گرافیکی گسسته AXG اینتل به این شرکت پیوست. تیم AXG سال گذشته توسط راجا کدوری به عنوان بخش گرافیک اینتل تاسیس شد.

طراح جدید اینتل در لینکدین نوشت:

من بسیار خوشحالم که به اینتل بازگشتم و مشتاقانه منتظر همکاری با این تیم برای طراحی و تولید نسل بعدی محصولات گرافیکی خلاق هستم.

اینتل سابقه طولانی در شکار و استخدام مهندسان ارشد دارد. در سال 2017، این شرکت راجا کدوری، مدیر سابق گروه فناوری Radeon را به عنوان معاون ارشد Core و Visual Computing استخدام کرد. Blur در حال حاضر در حال توسعه پردازنده‌های گرافیکی مجزا و شتاب‌دهنده‌های اینتل است.

مقاله مرتبط:

تیم آبی همچنین جیم کلر طراح معماری Zen را متقاعد کرد که یک سال پس از استخدام راجا کادوری به اینتل بپیوندد. با این حال، کلر دو سال بعد، در سال 2020، به دلیل برخی اختلافات، شرکت را ترک کرد.

اینتل قبلاً کریس هوک، مک فی، دیمین تریولت و هدر لنون را از تیم بازاریابی Imedi به خدمت گرفته است.

در حالی که چنین اقداماتی ماهیت رقابتی دارند، می توانند زیان های جبران ناپذیری را به درآمد وارد کنند. تیم قرمز اخیراً به بازاری برابر با اینتل رسیده است، اما اینتل هنوز سرمایه قابل توجهی برای جذب کارمندان دارد.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما