آخرین اخبار «جدید قم

مرحله دوم ساخت فرودگاه گناباد شامل پایانه آن نیز تیرماه ۱۳۹۴ از طریق مناقصه به پیمانکار واگذار شد و از شهریورماه همان سال گودبرداری و بتن ریزی سالن فرودگاه انجام شد و روند احداث آن در سه سال گذشته سرعت گرفت. وی ادامه داد: تفکر جهادی و انقلابی به عنوان رویکرد مهم دولت سیزدهم باید مورد توجه خاص مسوولان در خدمت به مردم قرار بگیرد. رضا نصیری روز یکشنبه در جلسه شورای اداری مشترک شهرستانهای گناباد و بجستان افزود: باید با باغبانی درست فرهنگی اجازه رویش علف هرز در عرصه فرهنگی شهرستان را ندهیم و جریانهای حزب اللهی و انقلابی به گونه ای در این بخشها حضور داشته باشند که جریانات و افراد هنجارشکن اجازه عرض اندام نداشته باشند و عرصه برایشان ناامن شود. استلار یکی از ارزهای دیجیتال است که با نام اختصاری XLM شناخته میشود و هدف آن انجام تراکنشهای سریع است؛ این رمزارز در سال ۲۰۱۴ میلادی توسط جد مک کالب و جویس کیم شروع به کار کرد. رضا نصیری یکشنبهشب در دیدار با روسای اتحادیه ها و مجامع امور صنفی گناباد افزود: با ایجاد این مرکز تجازی و ترانزیتی، این شهرستان به مکانی برای ذخیره و خرید و فروش عمده کالاها و محصولات تولیدی و اساسی در سطح منطقه تبدیل می شود به طوری که علاوه بر آنکه خریدارانی از شهرهای اطراف برای خرید به این مرکز مراجعه می کنند، فروشندگان کالا هم می توانند از این بستر برای عرضه عمده کالاهای خود بهره بگیرند.

اخبار جدید سربازی 99

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد – ۱۴ اردیبهشت ماه امسال بود که در کمتر از سه ساعت بیش از ۲۱ میلی متر بارندگی در شهرستان گناباد صورت گرفت که سبب راه افتادن سیل و ایجاد خسارتهایی در این شهرستان شد. مطالب دیگری در زمینه آخرین و جدیدترین اخبار رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان در سال 98 و 99 را در ادامه می توانید مطالعه نمائید. سیدجعفر احمدی روز چهارشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گناباد افزود: میزان تسهیلات اختصاص یافته به حوزه مشاغل خانگی این شهرستان در ابتدا ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شده بود که در کمتر از سه هفته جذب شد و با توجه به نیاز شهرستان و وجود متقاضیان زیاد، این رقم به ۵۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت. رضا نصیری روز یکشنبه در جلسه برنامه ریزی تشییع و بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین مدنی افزود: آن مرحوم از استوانه های انقلابیگری و از پشتوانه های نهضت انقلاب اسلامی در این منطقه بود و مجاهدتها و اقدامات شاخصی در دوران انقلاب انجام داد.

اخبار جدید محسن ابراهیم زاده

حجت الاسلام مهدی برهان شنبه شب در آیین بزرگداشت نخستین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی در گناباد افزود: روشهای تربیتی و اخلاقی آیت الله مصباح در جامعه نیازمند بازشناسی است. مدیر جهاد کشاورزی گناباد گفت: بیش از ۲۰ سال است که شهرستان گناباد با خشکسالی دست و پنجه نرم میکند و در این مدت بسیاری از قنوات این شهر با کاهش آبدهی روبه اخبار جدید گل گهر سیرجان رو شده اند. رضا نصیری روز پنجشنبه به مناسبت حماسه نهم دی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دشمنان هیچ زمان دست از فتنه انگیزی و توطئهگری برنمیدارند و در هر شرایط باید برای مقابله با دسیسه چینی آنان آمادگی داشت. دکتر رضا احمدی روز سهشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با هشدار نسبت به افزایش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ افزود: علائم کرونا از جمله سویه اومیکرون این ویروس مانند موارد قبلی شامل تب ، سردرد، خستگی مفرط و گلودرد است و افرادی که دچار این علائم شدهاند باید در سریعترین زمان ممکن به پزشک مراجعه و در صورت لزوم نسبت به انجام تست کرونا اقدام کنند. وی ایجاد سردخانه بزرگ برای نگهداری کالاها و محصولات کشاورزی و اساسی با گستره ظرفیت منطقه ای را از نیازهای مهم اقتصادی گناباد دانست و ادامه داد: باید با برنامه ریزی موثر و حمایت از سرمایه گذاران، بستر تحقق این امر فراهم شود.

جدیدترین اخبار مشاهیر

با ایجاد این مرکز تجازی و ترانزیتی، این شهرستان به مکانی برای ذخیره و خرید و فروش عمده کالاها و محصولات تولیدی و اساسی در سطح منطقه تبدیل می شود به طوری که علاوه بر آنکه خریدارانی از شهرهای اطراف برای خرید به این مرکز مراجعه می کنند، فروشندگان کالا هم می توانند از این بستر برای عرضه عمده کالاهای خود بهره بگیرند. ایسنا/خراسان رضوی یش از ۱۰۰۰ اصله نهال در منطقه عمرانی و کانون بحرانی فرسایش بادی شهرستان گناباد کاشته شد. وی افزود: با توجه به بارندگیهای مناسب اخیر در سطح شهرستان مراسم غرس نهال ۱۰۰۰ اصله نهال در سطح سه هکتار کاشته شد. مهدی جهان طلب عصر یکشنبه در گناباد طی نشستی خبری افزود:سرانه مصرف آب به ازای هر نفر در سال جاری در خراسان رضوی ۲۵۸ لیتر است در حالی که میزان استاندارد آن ۱۹۰ لیتر است. سرهنگ محمدعلی مدیر در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مجرمان که یکی از آنها از اتباع افغانستان است به همراه ابزار و ادوات حفاری تحویل مرجع قضایی شدهاند.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.