آخرین حمله بارسلونا برای جذب ارلینگ هلند – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813604 |
13 شهریور 1400 شهریور 14:41 |
25,999 بازدید |

19
نظرات

ادعاهای Mundodeportivo

بارسلونا در حال بررسی همه گزینه های موجود برای تامین مالی لازم برای جذب ارلینگ به هلند است.

به گزارش “ورزش سه”، ارلینگ هالند، ستاره جوان نروژی دورتموند، بعدازظهر سه شنبه در مونیخ دیده شد و شایعاتی مبنی بر انتقال این بازیکن به پرافتخارترین تیم آلمان یعنی بایرن منتشر شد. اما طبق ادعای بیلد، این سفر ربطی به بایرن و مذاکرات این تیم با ستاره دورتموند نداشت و ارلینگ هالند به دلیل دیگری راهی این شهر شد. در واقع ارلینگ هالند برای درمان مصدومیت خود به مونیخ رفت و باشگاه دورتموند از این سفر کاملا مطلع بود.

جالب اینجاست که ژاوی هرناندز سرمربی و جوردی کرایف، مدیر ورزشی بارسلونا از حضور هلند در مونیخ برای گفتگو با او استفاده کردند. به گزارش اسپورتیوو کاتالونیا، ژاوی سه شنبه هفته گذشته در تمرین بارسا استراحت کرد و به همراه کرایف به مونیخ رفت تا با ستاره نروژی دیدار کند.

اگرچه بعداً مشخص شد که ژاوی در این سفر تنها بوده است، اما نکته مهم این بود که سرمربی بارسا گفتگوی مستقیم با هلند داشته است. ستاره نروژی که گفته می شود به رئال پاسخ مثبت داده حالا ممکن است نظرش عوض شود.

موندودپورتیوو امروز نوشت که بارسلونا قصد دارد تا حد امکان مانع انتقال هلند به رئال شود و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای آوردن او به نیوکمپ در تابستان امسال انجام خواهد داد. مینو رایولا، سرمربی هلندی به دلیل روابط خوبش با خوان لاپورتا، رئیس بارسا، ترجیح می دهد هلند به باشگاه کاتالانی برود، در حالی که پدر هلندی رئال را ترجیح می دهد.

موندو نوشت رقم نهایی انتقال او به باشگاه بعدی هلندی از 300 میلیون یورو فراتر خواهد رفت. 100 میلیون یورو به دورتموند، 195 میلیون یورو به کل دستمزد هالند در پنج سال آینده و 40 میلیون یورو به رایولا و پدر این بازیگر.

بارسا خوشبین است که انتقال چند بازیکن و به ویژه پذیرش قرارداد با موسسه مالی “CVC” لالیگا، منابع مالی لازم را برای این انتقال فراهم کند.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.