ناگل زمان: به مدافعان بایرن اعتماد کامل دارم :: ورزش 3

[ad_1]

کد خبر: 1811273 |
29 فروردین 1400 شهریور 17:58 |
239 بازدید |

0
نظرات

یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ پس از ناکامی های اخیر از مدافعان و بازیکنان خود حمایت کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ در چارچوب هفته بیست و سوم بوندس لیگا روز یکشنبه به مصاف گریتفورت می رود.
بایرن در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد و شش امتیاز از دورتموند بالاتر است اما هفته گذشته 2-4 مغلوب بوخوم شد و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آستانه شکست مقابل سالزبورگ قرار گرفت. گم شد و فرار کرد
ناگل زمان در نشست خبری پیش از بازی روز یکشنبه گفت: “آنها پیشرفت بسیار خوبی داشته اند و در دفاع بسیار سخت کار می کنند.” فاصله خط دفاع تا خط هافبک خیلی کم است و فضای زیادی به حریف نمی دهند. ثبات بسیار خوبی دارند. ما با چالش روبرو خواهیم شد و امیدواریم که خوب بازی کنیم.”
سرمربی آلمانی درباره بازگشت لیگ قهرمانان اروپا و بازی های میان هفته گفت: تیم خوب تمرین کرد. اما همه می دانند که تمرین مثل بازی کردن نیست. زمانی که بین بازی ها شش یا هفت روز فاصله باشد، شدت تمرینات چندان زیاد نیست. وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود، خیلی خوب است که زودتر به زمین بازگردیم.

وی با اشاره به وضعیت تیمش در هفته های اخیر گفت: می خواهیم در زمان برد هم همین کار را ادامه دهیم. حالا در دو بازی اخیر به موفقیتی که می خواستیم نرسیدیم. بنابراین طبیعی است که به این فکر کنیم که چگونه باید به جاده برگردیم، اما این روی روال روزانه ما تأثیری ندارد.»
ناگلزمن گفت: من به همه مدافعان اعتماد دارم. این یک ورزش تیمی است، هم از نظر دفاعی و هم در حمله. ما همه چیز را تجزیه و تحلیل می کنیم. این روند همیشه به عادت کردن نیاز دارد. ما به عنوان یک تیم پایین می آییم. بدون شک دفاع را دوباره تثبیت خواهیم کرد.»
سرمربی بایرن در مورد سیستم حمله خطرناک تیمش گفت: “قبل از بازی با بوخوم همه چیز خوب بود، اما ماهیت ورزش این است که در شرایط خوب و بد سریع پیش می رود.” گفت. البته گل هایی که خوردیم و آنالیز کردیم به خاطر بازی هجومی در دستور کار ما نبود. وقتی صحبت از مالکیت به میان می آید، همه چیز به ایجاد تعادل و به حداقل رساندن اشتباهات مربوط می شود.”

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما