آلگری: پوگبا از دست من عصبانی است! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1813812 |
14 مارس 1400 ساعت 17:31 |
3,949 بازدید |

0
نظرات

حرف زدن در موردش فایده نداره

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس از اظهار نظر در مورد شایعاتی مبنی بر انتقال پوگبا به او خودداری کرد.

قرارداد پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد با این باشگاه در پایان فصل به پایان می رسد و یوونتوس معتقد است شش سال بعد در حال مذاکره برای جذب مجدد این بازیکن است. مکس الگری در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل یوونتوس و اسپانیا در این باره صحبت کرد و البته مدعی شد که تنها هدف بیانکونری ها کسب پیروزی در ادامه فصل به هر وسیله ای بوده است.

الجزایر در چهار بازی اخیر خارج از خانه پیروز شد، آنها تیمی هستند که فوتبال بازی می کنند و همیشه سه بازیکن در خط حمله دارند. هر چه فصل جلو می رود بازی ها سخت تر می شود، فردا ورزشگاه تقریبا پر خواهد شد و هواداران سخت تر خواهند جنگید. برای کمک به ما.

هر چه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شوید، زمان ریکاوری کوتاه‌تر می‌شود و امتیازها اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. ما هم در کورس عقب هستیم، بنابراین باید تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهیم و بازیکنان یوونتوس بدون استراحت در این مسیر هستند.

آیا شانسی برای بردن اسکودتو دارید؟ ذهنیت باشگاه این است که همیشه برای بزرگترین اهداف بجنگد و همه ما در این مورد موافق هستیم. اما مشکلات ریاضی نیز وجود دارد که به امتیازات و جدول لیگ بستگی دارد. اگر آتالانتا بتواند تورینو را شکست دهد پنجم می شویم و تکرار می کنم که امتیاز لازم برای کسب اسکودتو 84 است.

آیا امکان انتقال پل پوگبا به یوونتوس در تابستان وجود دارد؟ صحبت در مورد پل پوگبا یا چیزی شبیه به آن در بازار فعلی هیچ فایده ای ندارد. او بازیکن منچستریونایتد است و نمی دانم سال آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد. من و پوگبا رابطه خوبی داریم، اما در حال حاضر صحبت در مورد بازار منطقی نیست و فقط باید به اهداف خود فکر کنیم. البته پل پوگبا از دست من عصبانی است زیرا من همیشه او را در بسکتبال شکست می دادم.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما