آیا ژاوی فکر می کند این بارسلونا پپ گواردیولا است؟ :: ورزش سه

[ad_1]

او یک اشتباه دارد

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا به ژاوی توصیه کرد روی شرایط فعلی تیمش تمرکز کند و از هر ابزاری برای رسیدن به پیروزی استفاده کند.

کد خبر: 1810791 –
26 آوریل 1400 سپتامبر 15:00 –
1,370 بازدید

به گزارش “ورزش سه”، دو ماه پیش در این فصل رونالد کومان با تصمیم بارسا برکنار شد و جای خود را به ژاوی داد. ژاوی شروع خوبی نداشت و بارسا از چمپیونزلیگ سقوط کرد اما به تدریج توانست بارسا را ​​از خط میانی جدا کند و حالا این تیم در رده چهارم لالیگا قرار دارد. قهرمانی تقریباً از دست رفته است، اما ژاوی خوشبین است که بتواند در هفته های آینده سهمیه خود را کسب کند و البته این کار آسانی نخواهد بود.

پس از شکست 4-2 اتلتیکو در هفته گذشته، بارسا عصر یکشنبه در دربی کاتالونیا با اسپانیول به تساوی 2-2 رسید. گل بارسا در دقیقه 96 توسط مهاجم لوک دیانگ به ثمر رسید که با سبک و فلسفه بارسا همخوانی نداشت اما در صورت نیاز از ژاوی استفاده کرد.

ژاوی همیشه به فلسفه بارسا پایبند بوده است اما چیزی که الان دارد با آن سبک و فلسفه همخوانی ندارد. خاویر کلمنته سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا در مورد ژاوی گفت:“ژاوی یک مربی جوان و بی تجربه است که وارد باشگاهی به بزرگی بارسلونا می شود، جایی که انتظارات همیشه بالاست. البته ژاوی بسیار محبوب بود و در بارسا بسیار مورد استقبال قرار گرفت، اما قبل از بارسا او سرمربی السد بود. این دو باشگاه بسیار متفاوت هستند. “رهبری السد را نمی توان با بارسا یا رئال مقایسه کرد. ژاوی می خواهد بارسا مانند آن زمان بازی کند و این انتظار خوبی از یک مربی نیست.”

“کلمنته ادامه داد” یوهان کرایف در طول دوران مدیریتی خود، الکسانکو را زمانی که به دلیل استفاده از قدرت گلزنی بارسا دچار مشکل شد، به بالای خط حمله فرستاد. فقط پیروزی در فوتبال ارزشش را دارد و باید از داشته های خود نهایت استفاده را ببرید. این بارسا را ​​نمی توان با بارسای پپ گواردیولا مقایسه کرد. صرف نظر از سبک و فلسفه بارسا، ژاوی باید بهترین استفاده را از بازیکنانی که برای بردن دارد، ببرد. پرداختن به فلسفه بارسا یک چیز است، مواجه شدن با واقعیت امروز بارسا چیز دیگری است.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما