جیپ مورگان، بزرگترین بانک آمریکا، برای اولین بار وارد متاورز دیجیاتو شد

[ad_1]

جیپ مورگان در گامی بزرگ و مهم به عنوان بزرگترین بانک آمریکا وارد جهان شد. افسون و یک مرکز در سکوی Decentraland افتتاح کرد. شرکت می‌گوید بازار متاورس می‌تواند بازاری با درآمد سالانه باشد 1 تریلیون دلار بودن.

بانک جی پی آی مورگان اخیراً در گزارشی فاش کرده است که شرکت ها در متوارس با چه چیزی روبرو خواهند شد. پس از انتشار گزارش، بانک مرکز را نیز افتتاح کرد. اونیکس در مجتمع تجاری Metajuku واقع در جهان «دیسنترالند“دانشمند

بازدیدکنندگان این مرکز یک ببر و یک پرتره دیجیتالی از جیمی دیمون، مدیر عامل JPI Morgan را خواهند دید. همچنین در صورتی که بازدیدکنندگان به طبقه دوم ساختمان بروند، می توانند از مدیران جیپ مورگان ارائه ای در این زمینه دریافت کنند. اقتصاد بازار ارزهای دیجیتال دیدن.

جیپ مورگان در Dissentland

جی پی مورگان: متاورز می تواند یک تریلیون دلار درآمد داشته باشد

این بانک در بیانیه‌ای اعلام کرد: احتمالاً متاوارها در سال‌های آینده وارد همه بازارها خواهند شد و تخمین زده می‌شود سالانه بیش از یک تریلیون دلار درآمد داشته باشند. همچنین گفته می شود که اکنون بازار کالاهای مجازی سالانه است. 54 میلیارد دلار بازار موسیقی دو برابر درآمد دارد.

جی پی مورگان میانگین قیمت سندباکس را از 6 در دوره ژوئن تا دسامبر 2021 افزایش داده است. 12 هزار تومان اعلام وصول. اکنون تخمین زده می شود که هزینه تبلیغات درون بازی در این زمینه تا سال 2027 باشد. 18.4 میلیارد دلار برای رسیدن به.

بزرگترین بانک ایالات متحده می گوید که میزان پذیرش عمومی متاورز توسط برندهای بزرگ در حال افزایش است. شرکت هایی مانند آدیداس و نایک آنها می خواهند محصولات مبتنی بر NFT و حتی شرکت هایی مانند این را بیشتر تولید کنند. سامسونگ او مالک یکی از فروشگاه های خود در شبیه سازی متاوارز بود و اخیرا رویداد Galaxy Unpacked را در آنجا برگزار کرد.

با این حال، بخشی از گزارش جیپ مورگان همچنین به بازاریابی بیش از حد متا متر می پردازد: باید منتظر بمانم. توسعه بخش های کلیدی این جهان و بلوغ “بگذارید بروند.”

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.