اعتراف تلخ آلگری; ما شانسی برای بردن نداریم :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812496 |
06 مرداد 1400 شهریور 15:50 |
161 بازدید |

0
نظرات

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس می گوید این تیم در این فصل شانسی برای قهرمانی در سری آ ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، پس از شروع ناامیدکننده فصل تحت هدایت ماسیمیلیانو آلگری، یوونتوس به تدریج به ثبات نسبی دست یافت و اکنون در رده چهارم سری آ قرار دارد. همچنین فاصله این تیم با بالای جدول به 9 امتیاز کاهش یافته و بعید است بیانکونری در صورت لغزش میلان و البته ناپولی برای قهرمانی بجنگد. با این حال سرمربی این تیم نظر دیگری دارد.

یوونتوس فردا شب به مصاف امپولی می رود. ماسیمیلیانو آلگری قبل از بازی گفت: “این یک بازی است که ما قطعا باید برنده شویم. بازی رفت را باختیم و اکنون در امپولی کار آسانی نیست. ما باید با آخرین نتایج خود همراه باشیم. ما به عملکرد خوب و قابلیت شارژ نیاز داریم.” امپولی سه بازیکن تهاجمی دارد، بازی مقابل آنها سخت است. آنها هیچ مشکلی روی جدول ندارند، ما می دانیم که فردا باید برنده شویم.”

احتمال بازی برای دوسان والاوویچ و یوونتوس برای ششمین بار متوالی: “موسی کین می تواند فردا بازی کند و اگر این اتفاق بیفتد یکی از دوشان والاوویچ و آلوارو موراتا استراحت خواهد کرد. کین همیشه فرصت گلزنی دارد، بنابراین من بسیار آرام هستم. ” همه ما در جبهه ها می جنگیم، هرچند اسکودتو سخت است، واقعا غیرممکن است، از قهرمانی خارج شده ایم، فکر می کنم 85 امتیاز برای قهرمانی کافی است و نمی توانیم به آن برسیم، نیمه راه هستیم. اروپا مقابل فیورنتینا در فینال جام حذفی ایتالیا و ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا را داریم.

الان فصل خوبی است. ببینیم کدام جام ها را به دست می آوریم، بردن هر سال آسان نیست.
مهم این است که بتوانیم پیشرفت کنیم، اما در برخی موارد باید بیشتر تلاش کنیم. ما در اسپانیا اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و چند موقعیت را از دست دادیم. ما باید پیشرفت کنیم، چند موقعیت مقابل ویارئال داریم و باید در سه بازی آخر بهتر باشیم.”

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما