امپولی 2 – 3 یوونتوس; خدمتکار غیرقابل توقف – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812700 |
07 مرداد 1400 شهریور 22:31 |
7,275 بازدید |

3
نظرات

یوونتوس در دیداری دشوار در امپولی 2-3 برد.

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس در شبی که موقعیت های زیادی در قلعه امپولی خلق نکرد، نابغه دوسان ولاوویچ و برایس و بازیکن امپولی را 2-3 شکست داد و به سه امتیاز این دیدار دست یافت. .
یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی با پاس مویس کین از گوشه محوطه جریمه به دوسان والایوویچ گلزنی کرد اما ضربه ستاره صربستانی از بالای دروازه به بیرون رفت.

حملات یوونتوس ادامه یافت و این تیم در اواسط نیمه اول اولین گل خود را به ثمر رساند. مویس کین با ارسال آندره رابیو از سمت چپ با یک موقعیت خوب و ضربه سر دقیق گل اول یوونتوس را به ثمر رساند.
با این حال، تیم میزبان تلاش کرد تا نتیجه را جبران کند و در دقیقه 38 بازی را به تساوی کشاند. در ضربه کرنر و در شلوغی داخل محوطه جریمه یوونتوس، سیمون زورکوفسکی در موقعیت قرار گرفت و با یک ضربه دقیق از گوشه دروازه به تساوی رسید.
با این حال یوونتوس در آخرین ثانیه های نیمه اول باز هم پیش افتاد. پاس خوان کوادرادو در خط میانی به دوسان ولاوویچ رسید و ستاره صربستانی با یک حرکت تکنیکی درخشان و ناپدید شدن مدافع و دروازه بان امپولی گل دوم یوونتوس را به ثمر رساند. اتفاق خاصی در صف نیفتاد و بیانکونری با برتری 1-2 به رختکن رفت.
دقایق ابتدایی نیمه دوم با آرامش گذشت و دو تیم نتوانستند در دروازه یکدیگر گلزنی کنند. امپولی در کرنر بود اما ضربه سر لوپرتو از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

با این حال یوونتوس در دقیقه 66 گل سوم را به ثمر رساند. ارسال آلوارو موراتا از سمت راست زمین به دوسان والایوویچ رسید و ستاره صربستانی با ضربه تک به تک و تکنیکی گل سوم را به ثمر رساند.
اما در دقیقه 74 امپولی باز هم اختلاف را کم کرد. ضربه ایستگاهی خطرناک این تیم را لئوناردو بونوچی مهار کرد اما در ریباند پاس لوپرتو به لامانتیا رسید و او از گوشه دروازه به او شوت کرد.
دقایقی بعد روی پاس پاریس، امپولی از فرصت خوبی برای گل تساوی استفاده کرد، اما این بار ضربه سر لامانتیا نتوانست راهی به دروازه یوونتوس پیدا کند. اتفاق خاصی در صف نیفتاد و یوونتوس 2-3 امپولی را شکست داد.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما