ایلان ماسک: امکان انجام تمامی بازی های Steam بر روی خودروهای تسلا – زومیت وجود خواهد داشت

[ad_1]

ماسک تبلیغاتی تسلا اعلام کرد که در حال کار بر روی امکان اجرای یک کتابخانه بازی Steam بر روی وسایل نقلیه خود است. در پاسخ به توییتی از حساب رسمی Cyberpunk 2077 CD Projekt Red، ماسک و رایان مک کافری IGN گفت که تسلا در تلاش است تا بازی‌های Steam را به طور کامل برای دارندگان خودروهای تسلا در دسترس قرار دهد.

این سطح از پشتیبانی تقریبا بالاتر از وعده های SteamDock است. به عبارت دیگر، اگر یکی از بازی های استیم روی ماشین های تسلا کار نکند، یک باگ محسوب می شود.

تام هاردارد در پیامی بعدی در توییتر گفت: “آیا سایبرپانک بخشی از ضمانت CyberTrack خواهد بود.” ماسک به سادگی پاسخ داد: 100 درصد.

ایلان ماسک قبلاً اعلام کرده بود که کاربران می‌توانند Cyberpunk 2077 و The Witcher 3 را در سیستم سرگرمی داخلی این شرکت بازی کنند. بنابراین، قبل از انتشار توییت امروز، جزئیاتی در مورد حرکت تسلا وجود داشت. با این حال، هدف از سازگاری همه جانبه با پشتیبانی کامل از کتابخانه بازی های رایانه شخصی، خبر بسیار خوبی است.

نمای سه قسمت اصلی سایبرتراک تسلا

تسلا با معرفی اولین خودروی سواری برقی ممتاز، مدل S، در سال 2012، مرزها را با ارائه سرگرمی و هوشمندی در داخل خودرو فراتر برد. اما با حرکت تسلا از سیستم های مبتنی بر تراشه های اتم اینتل به APU های مدرن سری Rizen AMD، ظرفیت سرگرمی این صفحه نمایش بزرگ بهبود یافته است.

مقالات مرتبط:

بازیکنان Steam باید چه عملکردی از یک ماشین تسلا با تراشه های AMD انتظار داشته باشند؟ برخی از آزمایش‌های اولیه نشان می‌دهند که سیستم اطلاعات سرگرمی مبتنی بر تراشه AMD سه تا چهار برابر سریع‌تر از پردازنده‌های اینتل مبتنی بر برنامه‌های کاربردی عمومی است. از نظر گیم پلی، فقط تسلا در حال حاضر ادعا می کند که سیستم سرگرمی اطلاعات و سرگرمی اصلاح شده این شرکت قدرتمندتر از پلی استیشن 5 است.

طبق گزارش‌های اخیر، تسلا از یک تراشه 12 نانومتری 3.8 گیگاهرتزی Zen Plus چهار هسته‌ای سفارشی Ryzen YE180FC3T4MFG با چهار مگابایت حافظه نهان L3 استفاده می‌کند. همچنین، از شتاب دهنده سه بعدی که از هسته های گرافیکی داخلی RDNA2 سرچشمه می گیرد، پشتیبانی می کند. شایان ذکر است که سیستم سرگرمی تسلا از سیستم عامل لینوکس سفارشی شده استفاده می کند.

اگرچه خودروهای تسلا از یک سیستم کمکی قدرتمند استفاده می کنند، اما انتظار نداریم که مالکان خودرو در حین کنترل خودرو با استیم بازی کنند. اما سیستم سرگرمی داخل خودرو حتی زمانی که رانندگان برای شارژ مجدد توقف می کنند می تواند برای مسافران مفید باشد.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما