اینزاگی: با این روش نمی توان اسکودتو را برد :: تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1811742 |
01 مرداد 1400 شهریور 23:28 |
3066 نتیجه |

2
نظرات

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر معتقد است تیمش در بازی امروز مقابل ساسولو رویکرد اشتباهی را در پیش گرفت.

به گزارش “ورزش سه”، با توجه به محرومیت میلان از دیدار شب گذشته، اینتر امیدوار بود با پیروزی در دیدار امشب ساسولو به صدر جدول سری آ بازگردد، اما پس از اینکه شاگردان سیمونه اینزاگی با دو گل نمایش ناامیدکننده ای از خود به نمایش گذاشتند. ، آنها به روند بد خود از رقبای خود پایان دادند و نتوانستند هفته ها ادامه دهند.

سیمونه اینزاگی در پایان این بازی گفت: از رفتار تیم بسیار عصبانی هستم زیرا سه روز تا چهارشنبه فرصت داشتیم و درباره شکست دادن ساسولو، میلان و یوونتوس صحبت کردیم، آنها فوتبال فوق العاده ای ارائه می دهند و ما سعی کردیم شرایط را تغییر دهیم. در نیمه دوم باید خیلی مراقب باشیم، موقعیت های زیادی خلق کردیم اما بدشانس بودیم اما این واقعیت وجود دارد که هنوز باید رویکرد متفاوتی در پیش بگیریم، می دانیم شرایط را تحلیل خواهیم کرد. 13 “بازی در جریان است. ، همه ما اینجا هستیم و می خواهیم جلو برویم. واقعیت این است که تیمی که می خواهد اسکودتو را بردارد، نمی تواند مانند امروز رویکرد اشتباهی داشته باشد.

اینزاگی گفت: “امروز باید آنالیز کنیم که چه اشتباهی رخ داده است. چهار روز دیگر یک بازی دیگر وجود دارد، ما می دانیم که ثابت بازی می کنیم و باید قوی تر از غیبت ها، پنالتی ها و مصدومیت ها باشیم.” “شکست ها و همه چیز.”

“فکر نمی‌کنم نگرانی وجود داشته باشد، قهرمانان بزرگ به این بازی‌ها عادت کرده‌اند. فکر می‌کنم این یک مشکل جسمی و روحی بود. من و کادم این هفته سعی کردیم روی بازیکنان تمرکز کنیم اما دو گل زود هنگام دریافت کردیم. این نه اتفاقی که برای ما افتاد، هنوز بهترین خط حمله سری آ است. ما آن را داریم و به زودی گلزنی را شروع خواهیم کرد، وقتی مهاجم باشی و گل نزنی، باید آرام بمانی، گل ها می آیند. “

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.