گواردیولا: اجازه نمی دهیم رونالدو به گل نزدیک شود – ورزش سوم

[ad_1]

کد خبر: 1813674 |
13 شهریور 1400 شهریور 19:57 |
2,496 بازدید |

2
نظرات

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است که کریستیانو رونالدو یک تمام کننده فوق العاده است و هیچ راهی برای مهار او در محوطه جریمه وجود ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر روز یکشنبه در ورزشگاه اتحاد میزبان منچستریونایتد است.
سیتی به مصاف رقبای سابق خود در صدر جدول می رود که شش امتیاز کمتر از لیورپول و یک بازی بیشتر است.
با این حال، اعلام مصدومیت روبن دیاز و غیبت شش هفته ای این بازیکن در زمین باعث شد تا بسیاری غیبت مدافع پرتغالی را عاملی برای سقوط سیتی بدانند.
گواردیولا به خبرنگاران گفت: ما فقط دو مدافع داریم و همین طور است. ما 15 بازیکن داریم اما ماه گذشته همینطور بود و مردم گفتند ما خوش شانس بودیم که کرونا نگرفتیم. او گفت: نمی دانم چند ماه است که فقط 14 یا 15 بازیکن داریم.

سرمربی اسپانیایی درباره روحیه این تیم گفت: ما داریم می جنگیم. سعی می کنیم خوب بازی کنیم. اگر خوب بازی نکنید، جنگیدن غیرممکن است. سعی می کنیم در زمین خوب رفتار کنیم، پیروز می شویم و امیدواریم هواداران مثل همیشه از ما حمایت کنند.
سرمربی سیتی در مورد درگیری روز یکشنبه با رونالدو گفت: او یکی از بهترین بازیکنان 15 سال اخیر با مسی بوده است. کاری که این دو نفر کردند قابل تکرار نیست. وقتی چنین دستاوردهایی داشته باشید، هر لحظه از زندگی‌تان دنبال می‌شوید و این با ظهور شبکه‌های اجتماعی بیشتر هم می‌شود.»
او با تمجید از ستاره پرتغالی ادامه داد: این بازیکن یک تمام کننده فوق العاده است. تماشای بازی او در این سال ها برایم لذت بخش بود. اجازه نمی دهیم کریستیانو وارد محوطه شود زیرا او غیرقابل توقف است. یادم می آید در بازی قبل به توپ دست نزد اما نزدیک بود برای ما گل بزند. این کیفیت و استعداد اوست و ما باید او را کنترل کنیم.»

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما