این اینتر دیوانه می تواند لیورپول را حذف کند – ورزش 3

[ad_1]

کد خبر: 1813705 |
14 اسفند 1400 09:26 |
1682 نتیجه |

0
نظرات

بار:

نیکولو بارلا، هافبک اینتر معتقد است که این تیم می تواند در مقابل آنفیلد در لیورپول هر کاری انجام دهد.

به گزارش “ورزش سه”، اینتر شب گذشته در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ ایتالیا به مصاف سالرنیتانا رفت و موفق شد با نتیجه 0-0 مقابل این تیم به برتری برسد.
اینتر در چند هفته اخیر عملکرد چندان خوبی نداشته است که باعث شده تا آنها کمی از مسیر قهرمانی منحرف شوند. بارلا یکی از بازیکنان تیم بود که در بازی های گذشته خسته به نظر می رسید.
با این حال، پیروزی پر گل مقابل سالرنیتانا شرایط را برای این تیم و بازیکنانش تغییر داد.
بارلا پس از پایان بازی با اسکای اسپورت ایتالیا گفت: “لحظه عجیبی برای من بود. امیدوارم امروز به خوبی از این شرایط عبور کرده باشم. انتقاد به همان اندازه که ستایش بخشی از بازی است. مهم این است که بتوانم بتوانم”. برای کمک به تیم “و وقتی نمی توانم این کار را انجام دهم، عصبی می شوم.”

اینتر با این سه امتیاز موقتا در صدر جدول قرار دارد تا دیدار حساس ناپولی و میلان این هفته در ناپل برگزار شود. این در حالی است که شاگردان سیمونه اینزاگی نیز بازی معکوس انجام می دهند.
هافبک اینتر گفت: “تیم های قدرتمندی در برنامه هستند و همه تیم ها در این راه امتیاز از دست دادند. یوونتوس هنوز با ما فاصله زیادی دارد، اما اگر در بالای جدول پیروز نشویم، آنها می توانند حتی نزدیک تر شوند.” .
اینتر روز سه شنبه در آنفیلد بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل لیورپول برگزار خواهد کرد. آنها در دیدار مقابل این تیم با دو گل شکست خوردند.
بارلا با اشاره به روحیه اینتر قبل از بازی گفت: متاسفم که نتوانستم در این بازی حضور داشته باشم اما بدون شک برد امشب اعتماد به نفس ما را افزایش می دهد اما در مجموع بازی در آنفیلد تجربه بزرگی است. گفت. ما نباید بترسیم. اگر بتوانیم حریف را شکست دهیم، چیزی فراموش نشدنی خواهد بود. اینتر دیوانه است و هر اتفاقی ممکن است برای لیورپول بیفتد.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما