سالزبورگ 1-1 بایرن؛ هفته ناامید کننده باواریا :: تمرین سوم

[ad_1]

کد خبر: 1810989 |
28 فروردین 1400 شهریور 01:27 |
1767 نتیجه |

یکی
نظرات

بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل سالزبورگ به تساوی یک بر یک دست یافت.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان جولیان ناگلزمان که در اولین دیدار این هفته مقابل بوخوم متحمل شکست سنگینی شده بودند، در دیدار امشب فاصله زیادی با شکست نداشتند اما گل دقیقه 90 کینگزلی کومان در این دیدار به تساوی رسید. . همخوانی داشتن.

هر دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون ایجاد موقعیت خاصی در دروازه ها گذشت.
در دقیقه 10 سرژ گنابری با یک حرکت خوب اولین موقعیت جدی مسابقه را ایجاد کرد که ضربه او را دروازه بان سالزبورگ به خوبی مهار کرد.
یک دقیقه بعد، مصدومیت نوا اوکافور، سالزبورگ را مجبور به تعویض زودهنگام کرد و چوکوبیک آدامو جایگزین او شد.
تنها 10 دقیقه بعد، بازیکن تازه وارد میزبان را پیش انداخت. با رسیدن توپ به آدامو در یک حرکت از سمت راست، با کمک ادیمی و آرونسون، او با ضربه ای باشکوه دروازه را باز کرد.

سه دقیقه بعد، آدامو می توانست به عنوان مهاجم ظاهر شود و پاس او توسط آرونسون به گل تبدیل شود، اما پاسخ دیدنی اولریش دروازه بایرن را نجات داد.
باواریایی ها پیش افتادند و لروی سانه روی پاس گنابری در دقیقه 30 پیش افتاد اما ضربه او به خوبی وارد دروازه سالزبورگ شد.
این باواریایی ها بودند که در دقایق پایانی نیمه اول بیشتر تلاش کردند تا نتیجه را به تساوی بکشند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و این نیمه با برتری یک بر صفر سالزبورگ به پایان رسید.

سالزبورگ نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و این سیوالد بود که با حرکت زیبای آرونسون در دقیقه 49 توانست گل را دو برابر کند اما ضربه او توسط اولریش مهار شد.
سپس این باواریایی ها بودند که بیشترین توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما در ایجاد موقعیت چندان موفق نبودند. این روند ادامه داشت تا اینکه کینگزلی کومان توانست در دقیقه 73 با یک تک نوازی باشکوه و ضربه محکم دروازه سالزبورگ را باز کند اما دروازه بان میزبان همچنان مانع از گلزنی باواریایی ها شد.
سه دقیقه بعد در یک ضد حمله سریع باواریایی ها، سانه توانست با پاس کومان به گل برسد اما دروازه بان حریف همچنان مقاومت می کرد.
فشار حملات باواریایی ها در دقایق پایانی بیشتر شد و در دقیقه 90 بالاخره کومان دروازه سالزبورگ را باز کرد.

پس از ارسال بلند پاوارد از سمت راست، توپ با ضربه سر توماس مولر در تیرک دوم به کومان برخورد کرد و با یک ضربه محکم به کومان رسید.
در ثانیه های پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها نیفتاد و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.