بازگشت همه توپچی های ژاوی به خدمت – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1813708 |
14 مارس 1400، 10:09 |
7,490 نتیجه |

4
نظرات

شش مهاجم آماده بارسا

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا یکی از قوی ترین خطوط حمله سال های اخیر را در اختیار دارد.

به گزارش “ورزش سه”، تک گل ممفیس دپای مقابل اتلتیک بیلبائو به این معناست که ژاوی اکنون هدایت تیمی با قدرت هجومی زیاد را بر عهده دارد.
به نظر می رسد آداما ترائوره ​​سرمربی بارسلونا تصمیم گرفته از مثلث خاصی در تیمش استفاده کند که شامل سه ستاره جدید تیم از جمله پیر آمریس اوبامیانگ و فران تورس است.
جایگزین او برای این مثلث درخشان، مثلث بین المللی دیگری روی نیمکت است. عثمان دمبله، لوک دی یونگ و ممفیس دیپای.
این سه بازیکن با مثلث اول رقابت زیادی دارند، حداقل روی کاغذ: دمبله هر بار که ژاوی در ترکیب ژاوی بازی می کند، گل های بسیار مهمی به ثمر می رساند که بارسا امتیازهای زیادی را کسب می کند، اما ممفیس. او چند هفته ای است که به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده اما همچنان در صدر لیست گلزنان تیمش در این فصل قرار دارد.
بارسلونا در گلزنی نیز پیشرفت چشمگیری داشت. آنها در 5 بازی اخیر خود مقابل اتلتیکو، والنسیا، ناپولی و اتلتیک بیلبائو 4 گل به ثمر رسانده اند و تنها بازی کم گل آنها تساوی 1-1 در خانه مقابل ایتالیا بوده است.
درخشان ترین چهره این تیم اوبامیانگ است که در 6 بازی موفق به زدن 5 گل و در 4 بازی لیگ 4 گل شده است.

ممفیس از سال 1957 در 17 بازی لیگ 9 گل به ثمر رسانده و در مجموع 24 بازی برای بارسا انجام داده است (ناکامی او در گلزنی در 6 بازی گروهی لیگ قهرمانان اروپا و یک بازی سوپرجام بزرگترین نقطه تاریک در دوران حرفه ای او است. همینطور است). این بازیکن هلندی که زیر نظر ژاوی در ترکیب اصلی حضور دارد، گل های مهمی را مقابل اسپانیول و ویارئال به ثمر رساند اما بعدا مصدوم شد.
لوک دی یونگ همچنین در 15 بازی لالیگا 5 گل و در سوپرجام یک گل به ثمر رسانده است. او در 20 بازی در زمین مسابقه 6 گل در 821 دقیقه به ثمر رساند.
آداما هنوز گل نزده است، در حالی که دمبله دو بار، یک بار در لیگ و دیگری در جام حذفی گلزنی کرده است. فرن فیر نیز دو گل یکی در جام پادشاهی و دیگری در لیگ اروپا به ثمر رساند.
اما می توان گفت ژاوی حتی سومین مثلث هجومی با حضور عبدو، برایت و جوتگلا هم دارد.
با توجه به این احتمال و حضور چنین مهاجمان قدرتمندی در ترکیب بارسا، دیگر نیازی نیست همه منتظر حضور آنسو فاتی در ترکیب باشند و با اجبار او به این کار در اسرع وقت، روند ریکاوری را به خطر بیندازند.
در حالی که بارسلونا مهاجمان زیادی برای بازی در لالیگا و لیگ اروپا دارد، در این دو تورنمنت 21 بازی انجام خواهد داد.
منبع: موندو دپورتیوو

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما