بازیکن سابق PSG پای راست خود را قطع کرد – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1815221 |
22 شهریور 1400 شهریور 23:12 |
6073 بازدید |

0
نظرات

اتفاق تلخ برای ستاره فرانسوی

برونو رودریگز بازیکن سابق پاریس به دلیل آسیب دیدگی در دوران حرفه ای خود مجبور به قطع پای راست خود شد.

برونو رودریگز، مهاجم سابق پاری سن ژرمن پس از ترک فوتبال حرفه ای، به دلیل “درد مداوم” پای خود را قطع کردند. رودریگز بیشتر دوران حرفه ای خود را در زادگاهش فرانسه گذرانده است، اما در سال 1999 یک دوره کوتاه قرضی در لیگ برتر با بردفورد سیتی داشت. او پس از یک فصل حضور در کلرمون فوت در سال 2005 از فوتبال بازنشسته شد و 17 سال بعد زندگی او تحت تأثیر مشکل پای راستش قرار گرفت.

گل قاطع برونو رودرگزگز و پیروزی در آخرین دقایق بازی مقابل المپیک مارسی در سال 1999 باعث خوشحالی هواداران پاری سن ژرمن شد زیرا پی اس جی در آن زمان نتوانسته بود رقبای خود را در لیگ برای تقریبا یک دهه شکست دهد.

اما برونو رودریگز، 49 ساله، اکنون روزهای سخت تری را سپری می کند. مهاجم سابق پاریس سه شنبه گذشته (Morte et Mozel) در کلینیکی در نانسی پای راست خود را قطع کردند. او در زمانی که فوتبالیست حرفه ای بود چندین بار در مچ پای راست خود دچار رگ به رگ شدن شد. در نتیجه برای کاهش درد، چندین عمل جراحی روی مچ پا انجام داد که منجر به آن شد.

علیرغم داشتن چندین عمل جراحی در طول پنج سال گذشته، درد ادامه یافت و غیرقابل تحمل شد. او حتی از یک تومور خوش خیم در مچ پای راست خود رنج می برد. قطع عضو اجتناب ناپذیر بود.

جیمی آلگرینو، هم تیمی سابق من، گفت: “او دوست من است، ما در تیم نوجوانان در موناکو با هم آشنا شدیم و چند سال بعد در PSG همدیگر را دیدیم.” مارسی در آن زمان با برونو تماس گرفته بود، اما او تصمیم گرفت به پاریس بپیوندد. من همیشه شخصیت و مهربانی او را تحسین کرده ام. تابستان امسال در دوره آموزشی به دیدن او رفتم. من چندین سال است که از وضعیت او می‌دانم و حتی نام آن را به نام یک مدیر سابق پزشکی PSG، دکتر. من او را به اریک رولند معرفی کردم.

قهرمان سابق کوپه دو فرانس 1998 و جام 1998 لالیگا با پاری سن ژرمن ادامه می دهد: عمل جراحی به خوبی انجام شد، پزشکان همه راه حل ها را امتحان کردند و در نهایت تصمیم گرفتند پای او را از ناحیه زانو قطع کنند.

اتحادیه ملی فوتبالیست‌های حرفه‌ای (UNFP) روز شنبه گفت: «ما برای برونو رودریگز، که به دلیل درد شدید پس از عوارض دوران فوتبالش مجبور به قطع پایش شد، قدرت و شجاعت می‌فرستیم».

این بازیکن 49 ساله بازنشسته نیز پیام حمایتی از پاری سن ژرمن دریافت کرد. باشگاه پاریسن ژرمن در بیانیه ای اعلام کرد: “پاری سن ژرمن پیام حمایت خود را به برونو رودریگز، خانواده و عزیزانش ارسال می کند، زیرا او با این مصیبت روبرو می شود.” باشگاه تمام تلاش خود را برای شما انجام خواهد داد و امیدوار است هر چه زودتر از شما در پارک دو پرنس استقبال کند.

رودریگز در سال 1999 به صورت قرضی از پاری سن ژرمن به برادفورد پیوست، اما تنها 55 دقیقه در انگلیس بازی کرد. او سپس در سال 2000 به PSG بازگشت و با انتقال دائمی به لنس پیوست. پاری سن ژرمن در آن زمان یک ابرقدرت جهانی نبود و در پایان فصل نهم سه قدم از لنس عقب بود. آنها همیشه گل شماره یک فرانسه بوده اند و رویای رودریگز این بود که در آنجا بازی کند.

رودریگز در مصاحبه ای در سال 2015 گفت که ترک پاری سن ژرمن یکی از بزرگترین اشتباهات دوران حرفه ای او بوده است. او به SoFoot گفت: “بله، من فصل خوبی را با پاری سن ژرمن سپری کردم و سپس مدیران به قول خود عمل نکردند. تصمیم گرفتم باشگاه را ترک کنم.”

وی ادامه داد: باید اعتراف کنم که اشتباه کردم که از روی هوس خالی باشگاه را ترک کردم. این بزرگترین اشتباه دوران حرفه ای من است. حداقل باید شش ماه دیگر صبر می کردم اما با شخصیتم به حرف هیچکس گوش نمی دادم و چمدانم را می بستم.

رودریگز بازیکن سابق تیم ملی فرانسه B است که نزدیک بود به متز کمک کند تا اولین قهرمانی خود در لیگ 1 فرانسه را در سال 1998 جشن بگیرد. متز فصل را با 68 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر با لنس در رده دوم به پایان برد.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما