بازی Crossout Mobile – نبرد آنلاین ماشین های جنگی | دیجیاتو

[ad_1]

در فیلم های سریالی مکس دیوانه یا “مکس دیوانهما با دنیای آخرالزمانی روبرو بودیم که در آن ماشین‌ها و شخصیت‌های بزرگ با هم می‌جنگیدند. بازی کارت موبایل همچنین تجربه ای بسیار مشابه با این فیلم ارائه می دهد، جایی که بازیکنان باید با استفاده از ماشین ها با یکدیگر مبارزه کنند.

با Crossout Mobile آشنا شوید

بازی کراس موبایل

می توان گفت در حال حاضر بازی های آنلاین و چند نفره بیشترین توجه را به خود جلب می کنند. با وجود عناوین محبوبی مانند پابجی یا Call of Duty Mobile چه نوع رهبران سبک اصلی بتل رویال موفقیت در این سبک کمی دشوار به نظر می رسد. البته از آن زمان تاکنون بازی‌های زیادی در سبک بتل رویال منتشر شده‌اند، اما هیچ‌کدام از بازیکنان به اندازه PUBG و Call of Duty: Mobile نبوده‌اند.

با این حال، Crossout Mobile یک تجربه کامل است. برخط در ماه اول سال 2022 و همچنین به صورت کوتاه منتشر شد. بازی چند نفره بیش از 5 میلیون بازیکن را جذب کرده است که بازیکنان می توانند در گروه با دوستان خود به رقابت بپردازند.

یکی از دلایل موفقیت این بازی وجود بازی های آنلاین زیاد در چند وقت اخیر است. وجود این دسته از بازی ها استقبال گرم جامعه گیمرهای موبایلی را از بازی های آنلاین کرده و تعداد زیادی از کاربران را به خود جذب می کند، به خصوص اگر بازی با نوآوری همراه باشد.

Crossout Mobile هم همین کار را کرد نوآوری در این سبک به خوبی خلق کنید و به جای بازی در نقش یک سرباز یا شخصیت های مختلف در این بازی، بازیکنان در نقش ماشین های جنگی آنها می آیند و باید با کمک آنها تیم حریف را شکست دهند.

جنگ های ماشینی باستانی در برخی بازی ها مانند فلز تاب خورده از آن زمان تاکنون وجود داشته و در برخی از بازی ها استفاده می شود. دو سبک محبوب اکشن و مسابقه ای در این بازی ها با هم ترکیب شده اند، به این معنی که بازیکنان علاوه بر اینکه باید با یکدیگر مبارزه کنند، باید ماشین های خود را نیز کنترل کنند.

Crossout Mobile در مراحل اولیه است و در حال حاضر فقط در حالت PvP است بازیکن در مقابل بازیکن پشتیبانی می کند. در آینده ممکن است با وجود محبوبیت روزافزون بازی، مودهای دیگری نیز به آن اضافه شود.

در مسابقات PvP که در تیم های شش نفره برگزار می شود، هر بازیکن به عنوان یک ماشین جنگی بزرگ با سلاح ها و موشک های قدرتمند وارد بازی می شود. به طور کلی دو هدف اصلی برای بازیکنان در طول مسابقات وجود دارد. شما می توانید ابتدا تمام ماشین های دشمن را نابود کنید، در این صورت برنده مسابقه خواهید شد. البته، از بین بردن همه آنها کار آسانی نخواهد بود، زیرا آنها می خواهند همزمان در مسابقه برنده شوند و هر ماشین طول عمر نسبتا زیادی دارد.

با این حال، راه دیگری برای برنده شدن در بازی وجود دارد که در آن باید کمپ های دشمن مشخص شده در نقشه را فتح کنید. در واقع تمامی اعضای گروه شما باید در محل تعیین شده باشند و از ورود دشمنان به آن نقطه جلوگیری کنند. البته شما هم باید از اردوگاه خود دفاع کنید.

بازی کراس موبایل
اگر چرخ های ماشین خود را گم کنید دیگر نمی توانید حرکت کنید!

کنترل های داخل بازی نیز نسبتا ساده هستند و به خصوص اگر تجربه Call of Duty Mobile را داشته باشید، در بازی مشکل چندانی نخواهید داشت و با اصول اولیه آن آشنا خواهید شد. مانند بسیاری از بازی های موبایل، می توانید از پد سمت راست در تصویر برای حرکت ماشین خود استفاده کنید و پد سمت چپ برای شلیک به دشمنان قرار داده شده است. همچنین می توانید روی هدف خود زوم کنید تا وسایل نقلیه دشمن را با دقت بیشتری هدف قرار دهید.

اگر با بازی های آنلاین آشنایی داشته باشید، حتما می دانید که این بازی ها عمدتا با هدف کسب درآمد منتشر می شوند. در واقع، این اصل باعث شده است که بسیاری از شرکت‌های بزرگ بازی مانند اکتیویژن به نوعی بر روی بازی‌های آنلاین موبایل تمرکز کنند، زیرا جامعه بازیکنان بسیار بزرگ‌تری نسبت به کنسول‌ها دارند. بنابراین در Crossout Mobile، استودیوی مجارستانی Gaijin Distribution KFT بازی خود را به صورت رایگان منتشر کرد، اما خریدهای درون برنامه ای آنها بخشی از آن هستند.

درست مانند بازی‌های سبک بتل رویال که در آن می‌توانید آیتم‌ها و پوسته‌ها یا پوسته‌ها را برای بازیکنان خود در فروشگاه‌ها بخرید، می‌توانید ماشین جنگی خود را در Crossout Mobile نیز کامل کنید. شخصی ساختن در واقع تمامی قطعات ماشین شما از چرخ ها گرفته تا بدنه قابل تعویض و ارتقا هستند و شما می توانید آنها را به دلخواه تغییر دهید. علاوه بر این می توان به صورت دلخواه محل قرارگیری سلاح ها را تعیین کرد که محل قرارگیری آن ها تاثیر زیادی در مبارزه با دشمنان دارد.

بازی علاوه بر ارتقاء ماشین ها، دارای سلاح های زیادی است که می توانید با استفاده از آن ها ترکیب های مختلف و مرگبار را روی ماشین خود اعمال کنید. البته همانطور که انتظار دارید، همه چیز از ابتدا مشخص نیست و به مرور زمان می توانید سلاح های بیشتری به دست آورید.

سیستم رزمی بازی نیز بسیار جالب طراحی شده است. همانطور که گفتیم باید از ماشین های جنگی خود در گروه های خاصی برای مبارزه با بازیکنان دیگری که ماشین های جنگی خود را نیز در این بازی دارند استفاده کنید. در این بازی می توانید با بررسی دشمنان خود به روش های مختلف آنها را نابود کنید.

بازی کراس موبایل
شما می توانید در زوم به دشمنان شلیک کنید

به عنوان مثال می توانید با سلاح های خود چرخ های ماشین را هدف قرار دهید که دشمنان شما را بی حرکت کرده و به راحتی از بین می برند. علاوه بر این می توانید مسلسل دشمن را مورد هدف قرار دهید و ابتدا تجهیزات تهاجمی آنها را نابود کنید که در این صورت در امان خواهند بود و توانایی تهاجمی خود را از دست می دهند. بنابراین داشتن یک استراتژی خوب در مبارزات گروهی می تواند به شما کمک کند که حریفان خود را راحت تر از بین ببرید.

در پایان لازم به ذکر است که گرافیکی بازی نیز بسیار خوب طراحی شده است و جزئیات نقشه ها و ماشین ها را به خوبی نشان می دهد. اگر از علاقه مندان به بازی های آنلاین موبایل هستید، Crossout Mobile تجربه ای کاملا متفاوت و جدید از این دست را ارائه می دهد و احتمالاً این تجربه شما و دوستانتان را برای چند ساعت سرگرم خواهد کرد.

دانلود بازی Crossout Mobile

بازی کراس موبایل

همانطور که اشاره کردیم Crossout Mobile یکی از بازی های بسیار جدید است که در ژانویه 2022 منتشر شد. با این حال، در تمام سیستم عامل های خارجی مانند گوگل پلی و فروشگاه اپلیکیشن یا مثل داخل کافه بازار و مایکت تو میتونی برداری.

از نظر آماری، گوگل پلی تاکنون بیش از 5 میلیون بار نصب شده است و از مجموع 140000 نقد، 4.8 بسیار خوب را به خود اختصاص داده است. امتیاز بازی در اپ استور 4.6 است. علاوه بر این، آخرین آپدیت نسخه اندروید بازی هفته گذشته منتشر شد، برخی از باگ ها در این آپدیت برطرف شده و انتظار می رود روند به روز رسانی ادامه یابد.

هنوز گنجانده شده است منفی مخصوصا بازی ها کاربران ایرانیممکن است توجه داشته باشید که برای تجربه این موضوع احتمالاً نیاز به استفاده از نرم افزار تغییر IP دارید، اما پینگ کردن مشکلی نخواهی داشت

Crossout Mobile - PvP class=
  • Crossout Mobile – PvP Action
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • شرکت تولید کننده: Gaijin Distribution KFT
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • صدا: 1100/1000 مگابایت

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما