برونو: رونالدو بوی گل لیگ قهرمانان می دهد :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 18112011 |
12 اسفند 1400 17:43 |
191 بازدید |

0
نظرات

منتقدان خواستار توجه هستند.

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد گفت که مهمترین عامل موفقیت او مقابل اتلتیکو مادرید اعتماد به نفس است.

به گزارش “ورزش سه”، این هفته منچستریونایتد در خانه لیدز یونایتد را با نتیجه 2 بر 4 شکست داد که برونو فرناندز نقش مهمی در تعیین این برتری داشت. برونو فرناندز حالا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مدعی شد که شایعات وجود مشکلاتی بین بازیکنان در رختکن این تیم صحت ندارد.

برونو فرناندز می گوید: “من فکر می کنم منچستریونایتد حتی در بازی هایی که برنده نشدیم، خوب بازی کرد. راستش را بخواهید، وقتی گل نمی خورید همه چیز خوب پیش نمی رود و با پیروزی اعتماد به نفس بیشتری به دست می آورید. ما می دانیم که برای بردن چنین بازی، خودمان هستیم. او گفت: “اعتماد به نفس می تواند حتی بهتر باشد. این مهم تر از آمادگی برای بازی است.”

احتمال گلزنی کریستیانو رونالدو؟ او چندین بار در این رقابت ها قهرمان شده است و همه می دانیم که بوی یک مهاجم می دهد. موفقیت در لیگ قهرمانان برای یک تیم متحد و متمرکز است، اما همیشه داشتن بازیکنانی که می توانند در هر لحظه سرنوشت بازی را رقم بزنند خوب است.

شایعه مشکلی در رختکن یونایتد؟ نمی دانم، واقعاً نمی دانم مردم از این حرفه ها چه می فهمند. وقتی هری مگوایر امتیاز را برای لیدز باز کرد، پل پوگبا را دیدم که پشت سر او خوشحال بود، روی زانویش خمیده بود و واقعا خوشحالم که مگوایر گل زد.

بنابراین من به پشت مگوایر ضربه زدم و گفتم او بالاخره توانست با آن سر گلزنی کند. ما می دانیم که وقتی کسی در مورد این باشگاه صحبت می کند، صدای او در سراسر جهان شنیده می شود و این چیزی است که منتقدان می خواهند، اما این برای ما معنایی ندارد.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما