بنفیکا 2-2 آژاکس; فرار از شکست در دو مرحله :: تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1812305 |
05 مرداد 1400 شهریور 01:36 |
610 ضربه |

0
نظرات

سرنوشت این صعود به هلند کشیده شد.

دیدار آژاکس و بنفیکا با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

به گزارش “ورزش سه”، تیم های آژاکس هلند و بنفیکای پرتغال از ساعت 23:30 امشب میزبان یکی از دو دیدار پایانی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بودند. این دیدار که در ورزشگاه دالوز پرتغال برگزار شد، صحنه مقابل تیم دوم گروه E بود که هشت امتیاز کمتر از بایرن مونیخ داشت.

آژاکس به عنوان رهبر لیگ هلند کار سختی مقابل بنفیکا، تیم سوم لیگ پرتغال داشت که مورد حمایت هواداران خود قرار گرفت. پس از 15 دقیقه، بازیکن میهمان به تدریج بر بازی مسلط شد و توانست در دقیقه 18 به گل برسد. مزروعی توپ را به محوطه جریمه فرستاد که دوسان تادیچ با ارسالی حساس و نرم از سمت راست برای ضربه دوم آماده بود و با ضربه پای باشکوه خود توپ را وارد دروازه کرد.
بنفیکا زیر فشار هواداران خیلی زود حمله کرد و بعد از یک حمله خطرناک دومین حمله جدی خود را انجام داد. ورتونگن با ضربه سر از خط دفاعی خود و داخل محوطه جریمه حریف، دو شوت ناموفق از کرنر زد و روی آن دو ضربه به بازیکن آژاکس برخورد کرد و ناامید نشد و توپ را تعقیب کرد و یک پاس کوتاه را مهار کرد. به هدف؛ توپ به تیر دروازه برگشت و تبدیل به تثبیت کننده خانه شد.
مهاجم لیگ قهرمانان اروپا تنها 3 دقیقه پس از گل به خودی دروازه خود را به ثمر رساند. او در دقیقه 29 با یک پاس محکم از سمت چپ حساسیت خود را به سمت توپ پرتاب کرد اما ضربه او از سمت دروازه بان خارج شد. مهاجم آژاکس در ریباند بلافاصله توانست دروازه را دفع کند و تیمش را به رختکن هدایت کند.

بنفیکا با تشویق شدید هواداران نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و با بازکردن دروازه حریف به بازی بازگشت. حملات بی امان این تیم در 15 دقیقه ابتدایی اما بی نتیجه بود. آژاکس در دقیقه 62 ضدحمله کرد و شوک سنگینی به میزبان وارد کرد اما پاسخ فوق العاده بنفیکا به ضربه دقیقه 18 دروازه این تیم را نجات داد.
بنفیکا به حملات خود ادامه داد تا سرانجام به گل رسید. این گل از یارمچوک در دقیقه 72 به ثمر رسید. رمکو پاسویر واکنش خوبی به ضربه بنفیکا از پشت محوطه جریمه نشان داد اما همان ضربه روی ریباند نتوانست ضربه سر یارمچوک را مهار کند و گل دوم تیم میزبان را به ثمر رساند.

آژاکس پس از اینکه برد برای دومین بار به تساوی تبدیل شد، حملات خود را از سر گرفت. بنفیکا بعد از این گل به خوبی توجه این مهاجم را به خود جلب کرد چرا که می دانستند اگر گل سوم را بزنند فرصتی برای جبران ندارند. این تاکتیک در ده دقیقه پایانی به خوبی جواب داد و دیدار دو تیم با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و سرنوشت بازی برگشت هلند را رقم زد.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما