بهترین تیم باشگاه؛ سودوکوی جذاب لیورپول (عکس) :: ورزش سه

[ad_1]

همه این گزینه ها آماده هستند.

ابزارهایی برای موفقیت یورگن کلوپ فراهم شد و به قول خودش این بهترین تیمی است که مربی آلمانی تا به حال داشته است.

کد خبر: 1810877 –
27 آوریل 1400 سپتامبر 11:18 –
2,794 بازدید

در گذشته، مثلث “MSF” برای یورگن کلوپ ثابت بود. از زمانی که سادیو مانه، محمد صلاح و بابی فیرمینو برای اولین بار در سال 2017 با یکدیگر ملاقات کردند، هر سه آنها مثلثی مرگبار را تشکیل دادند و لیورپول را در پنج سال گذشته به یک ماشین قدرتمند تبدیل کردند. در سال 2019 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و در سال 2020 لیگ برتر شد.

خط آتش قوی با 313 گل. اما در این فصل، سیستم لیورپول از 1-4-3-3 تغییر کرده است و یورگن کلوپ باید قبل از رویارویی با اینتر در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، این سودوکوی جذاب را حل کند.

“باشگاه بزرگتر از آن است که به یک نفر وابسته باشد و ما باید برای همه سناریوها آماده باشیم. ما سعی می کنیم گزینه هایی را برای حال و آینده باشگاه ارائه دهیم. این روند توسعه شامل تزریق خون تازه به لیورپول و ما نیز می شود. استخدام دیگو جوتا و لوئیز دیاز در راه است. لیورپول در حال افزایش حملات خود است.”

سه عضو “MSF” در ژوئن 2023 منقضی می شوند. همچنین مانه و صلاح امسال 30 ساله خواهند شد و فیرمینو اخیرا سقوط قابل توجهی داشته است. جیمی کاراگر بازیکن سابق لیورپول گفت: “18 ماه زمان زیادی است. فکر می کنم آنها ابتدا سعی خواهند کرد محمد صلاح و سپس دو مورد دیگر را پیدا کنند. من به باشگاه اعتماد دارم و آنها در همان زمان تغییراتی ایجاد خواهند کرد.” همچنین برای جذب بازیکنان جدید تلاش می کند.”

در این فصل در 37 بازی، لیورپول، صلاح، جوتا و مانه جزو تیم هایی بودند که بیشترین حضور در این تیم و 11 بازیکن فیکس توسط باشگاه را 15 بار داشته اند. جوتای پرتغالی که پس از صلاح با 23 و 10 گل نسبت به مانه (17 گل) دومین گلزن این تیم است، در بهترین فصل خود هفت گل به ثمر رساند و جانشین فیرمینو شد.

ترکیب جدید میانگین کمی بالاتر از مثلث “قدیمی” را ثبت کرد (2.6 در مقابل 2.4). با حضور مانه و صلاح در جام ملت های آفریقا، باشگاه مسئولیت بخش تهاجمی را به تاکی مینامینو، الکس اوکسلید چمبرلین، دیوسس اوریگی … و سپس لوئیس دیاز واگذار کرد. باشگاه تاکید کرد: این قوی ترین تیمی است که تا به حال داشته ام.

در جوزپه مه آتزا و لائوتارو، ادین ژکو، هاکان چالهان اوغلو در برابر یک اینتر قابل اعتماد و خطرناک… سرمربی آلمانی گزینه های زیادی برای انتخاب خواهد داشت. او در این لیگ قهرمانان اروپا از پنج ترکیب مختلف در خط حمله استفاده کرد و مشکلی نداشت. لیورپول در کنار بایرن و آژاکس تنها تیمی است که تا به امروز در تمام بازی های خود پیروز شده است.

جیمی کاراگر گفت: “باشگاه از سال های اولیه حضور در لیورپول چیزهای زیادی یاد گرفت. آنها از سیستم چرخشی استفاده می کنند و سعی می کنند بازیکنان را راضی نگه دارند. در حال حاضر گزینه های زیادی وجود دارد و شما نمی دانید چیست.” بازی.”

قرمزها شانسی برای کسب همه جام ها مانند لیگ برتر، جام اتحادیه، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا ندارند. با این حال، باشگاه ایده های جدیدی در ذهن دارد. من نمی توانم از ترکیب تکراری استفاده کنم زیرا بازی آخر را بردیم. این چیزی است که باید یاد بگیریم و البته بسیار هیجان انگیز است.»

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.