تخصص صلاح؛ پنالتی لیدز (عکس) :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812329 |
05 شهریور 1400 شهریور 10:36 |
590 بازدید |

0
نظرات

محمد صلاح ستاره لیورپول شب فوق العاده ای را مقابل لیدز یونایتد سپری کرد.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول بازی باقی مانده خود در مرحله نوزدهم لیگ برتر انگلیس را شب گذشته برابر لیدز یونایتد انجام داد و با 6 گل مقابل این تیم پیروز شد.
شاگردان یورگن کلوپ با این برد توانستند فاصله خود را با منچسترسیتی که در رده اول جدول رده بندی قرار دارد به سه امتیاز برسانند و حالا به نظر می رسد رقابت جدی برای عنوان قهرمانی این رقابت ها وجود دارد.
محمد صلاح و سادیو مانه در بازی دیشب هر کدام دو گل به ثمر رساندند تا یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لیورپول در کسب سه امتیاز باشند.
صلاح در دقیقه 15 اولین گل این دیدار را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در جریان این دیدار بازیکنان لیورپول در تلاش برای تدارک حمله به دروازه حریف بودند که با برخورد توپ به دست مدافع لیدز، داور بلافاصله در سوت او دمید و نقطه پنالتی را نشان داد.
ستاره تیم ملی مصر پشت ضربه خود قرار گرفت و با خونسردی به سمت چپ دروازه مقابل دروازه بان لیدز پرتاب کرد تا گل اول تیمش را به ثمر برساند.

حدود بیست دقیقه بعد و با برتری دو گل لیورپول، سادیو مانه موفق شد با فراری باهوش بین بازیکنان حریف خود را در موقعیت تک به تک قرار دهد و مدافع لیدز چاره ای نداشت. یک خطا.
این بار داور بلافاصله در سوت خود دمید و یک پنالتی به سود لیورپول اعلام کرد. این تصمیم دقایقی بعد توسط کمک داور ویدیویی تایید شد تا صلاح دوباره پشت توپ بایستد.

دروازه بان لیدز این بار به درستی صاحب شوت شد اما ضربه صلاح به گوشه بالای دروازه برخورد کرد و از دست او دفع شد.
صلاح با این دو گل از روی نقطه پنالتی موفق شد تعداد گل هایش را که مقابل لیدز به ثمر رساند از روی نقطه پنالتی به 4 گل برساند. فقط استیون جرارد 5 گل مقابل استون ویلا و در مقابل حریف از روی نقطه پنالتی مقابل یان مولبی کاونتری به ثمر رساند.

صلاح با این دو گل و پاس گل مقابل جوئل ماتیپ، تعداد گل های خود را به 160 رساند و رکورد دیدیه دروگبا در چلسی را شکست.
اما نکته جالب اینجاست که صلاح با 72 بازی کمتر از دروگبا که عملکرد درخشان این ملی پوش مصری را در لیورپول به نمایش گذاشت، توانست این رکورد را بشکند.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.